Onderwerp: Zal ik ze posten of niet?!
Nou vooruit dan maar... ze zijn geen spectaculaire taarten maar ach sommige zijn best leuk dus wie weet wie er nog inspiratie uit haalt!

Ons populaire konijntje, deze keer eens met lijntjes eropheen gemaakt, vind ik ook erg mooi! gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienjam

Gezien in mijn nieuwe boekje van karen Daveys, gevuld met bokkepootjescreme en banketbakkersroom.

Piplup van pokemon, wat zijn ze zo klein lieve beestjes he
gevuld met mona citroenkwarktaartpudding en lemon curd

Voor de buurman die gek is op drop, er horen ook nog 20 cc's bij. gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienjam

Mijn nichtje werd 5 en wilde Hello Kitty, de rest was vrije hand, erg leuk om te doen. Op de foto staat Kitty er raar op maar dat is bedrog, kreeg de foto helaas niet beter.
gevuld met yoghurtkers bavarois en kersenvlaaivulling en bananenbavarois met roomcreme en stukjes caramelfudge.

Deze taart had nogal wat voeten in aarde hij was voor kennissen in Maastricht niet echt naast de deur dus een oproepje gedaan en Do wilde hem wel maken, maar puntje bij paaltje wilde ze toch het liefste van mij dus met constructies van haar schoonzus en mijn man heb ik de taart toch mogen maken! (sorry Do..)
gevuld met bokkepootjesroomcreme en chocoladefudge
http://www.karenscakecreations.nl