1 Laatst bewerkt door rvhardeveld (01-11-2008 17:13)

Onderwerp: Ik trek de stoute schoenen aan...

En plaats toch een paar van mijn eerste taarten. De

Groetjes,
Rhod

2

Re: Ik trek de stoute schoenen aan...

super!! Die herfsttaart vind ik ook erg mooi!

3

Goed dat je je taarten laat zien hoor, ze zijn leuk! Ik vind de herfsttaart juist erg mooi, ook al hou ik wel van vrolijke kleurtjes. Marmereffect is mooi gelukt, dat lukt mij nog niet zo heel goed (maarja, pas 1 keer echt geprobeerd).
Maar als je taarten nog niet zo strak zijn als je zou willen, al doende leert men toch? Gaat elke keer beter hoor!
En het is wel heel herkenbaar dat iedereen mee moet gaan genieten van je hobby; mijn man moet altijd lachen als ik weer een gelegenheid om taart te maken bedenk ("morgen gaan we ergens op de koffie" ofzo). Maar volgens mij vindt mijn omgeving het niet zo heel erg :D

4

Nou, jij bent aardig bezig geweest zeg. Gebruik je ook een smoother? Daarmee krijg je het ook wel een stuk strakker! :Y

Groetjes Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

5

Ze zien er echt heel leuk uit!!! :)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

6

Ik vind ze allemaal even leuk....:thumb:
De herfsttaart vind ik erg gaaf...mooie warme kleuren....

Groetjes Marlies.

7

stuk voor stuk :thumb:

8

ja wat een leuke nieuwe hobby he erg mooi zien ze er uit hoor je taarten ik vind dat ook altijd op de foto zijn ze nog mooier    :thumb:

9

heel leuk !!!!! die met die herfstkleuren is echt een hele mooie combinatie !!!!

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

Mooie taarten zeg ! Vind het herfsttaartje ook helemaal super, gr. Karen

Groetjes Karen

11

nicolette schreef:

Nou, jij bent aardig bezig geweest zeg. Gebruik je ook een smoother? Daarmee krijg je het ook wel een stuk strakker! :Y

Groetjes Nicolette

Ik heb meteen even op de webshop gekeken voor zo'n smoother. Ik begrijp dat je die na het bekleden gebruikt? Ik dacht eigenlijk dat ze waren om de bc strak te smeren!

Groetjes,
Rhod

12

Heel leuk gedaan.

13

Ziet er al heel leuk uit.

ja een smoother is om na het bekleden je marsepein mooi glad te strijken. Wat ook al helpt is als je na de botercreme de taart in de ijskast zet en daarna met een heet mes er langs strijken. Als je ondergrond glad is hoef je weinig weg te strijken :)

14

Ze zien er echt leuk uit, vooral die eikels, die zijn ook leuk, en de smaak nou die was ook vast goed.
Ga zo door!

15

ziet er heel goed uit hoor voor je eerste taarten :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

16

ik vind je taarten echt heel erg leuk!! snap niet wat je er niet mooi aan vind? ben zelf ook van de bloementaarten en vrolijke kleurtjes! maar vindje herfsttaart ook erg leuk!

17

Leuke taartjes hoor! En van die foto's vind ik soms ook wel, dan lijken ze op de foto strakker dan ze eigenlijk waren :S

18

Hahaha, hier ook fan van je herfst-taart. Zelf kies ik ook snel voor knalkleurtjes, maar deze is gewoon prachtig !

Groetjes, Conny

19

Tjonge dat je die herfsttaart zelf niet zo leuk vindt, snap ik nou niet.
Vind hem juist de leukste!

Groetjes Renske

20

mooie taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.