Re: bruidstaarten sept&okt
Wat een gave bruidstaarten,lan eigenlijk niet kiezen welke ik de mooiste vind,ze zijn alledrie top,mooi gedaan hoor,toppie.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaarten sept&okt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een gave bruidstaarten,lan eigenlijk niet kiezen welke ik de mooiste vind,ze zijn alledrie top,mooi gedaan hoor,toppie.
wat schitterend zijn ze!
Super Evelien, mooi om weer eens wat van je te zien. Ze zijn weer schitterend. Ik vind de eerste prachtig, hele mooie kleur.
Wat een prachtige taarten!!
Die tweede is mijn favoriet
Hihihi, leuk te lezen dat iedereen een andere voorkeur heeft. Hier ook de middelste favoriet, de onderste is me wat te druk met deze kleuren. De bovenste is gewoon schitterend !
Dank jullie wel.
Ik meng de kleuren altijd tot ik krijg wat ik hebben wil.
Wat zijn ze mooi...vooral die laatste!
oooooooooooooooooooooh wat een stel geweldige taarten!!!
Ik wil ook eens zo een grote opdracht. En het hoeft niet perse een bruidstaart te zijn...hoe kom jiij aan je opdrachten??
Uhr.. vooral van mond tot mond reclame. En ik wordt inmiddels ook door verschillende trouwlocaties aangeraden. 
Ondanks dat ze alledrie heel verschillend zijn hebben ze toch wel een overeenkomst: ze zijn prachtig!
Mooi hoor, echt helemaal top
wat een gave strakke taarten! heel leuk en origineel dat je de pilaren bij het tafereeltje hebt betrokken!
Prachtig! Die bordeaux rode kleur (en taart) is schitterend, maar die off-white steelt wat mij betreft echt de show hoor!
Groetjes, Jos
zucht!
Wauw wat een gave bruidstaarten.
Wat een pracht-exemplaren, weer!
Ik vind de witte het allermooist. Das echt mijn smaak, dat klassieke 
Jij hebt het druk gehad met bruidstaarten! Alle 3 heel mooi maar de laatste is mijn favoriet 
Wauw...in 1 woord GEWELDIG...:thumb:
Ik weet niet welke ik mooier vind ze zijn alle 3 SUPERMOOI....
Groetjes Marlies.
GEWELDIGE TAARTEN WEER!
Groetjes, Mireille
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaarten sept&okt