1

Onderwerp: klassieke bruidstaart

Hoi,

Ik mag een bruidstaart maken, maar dan moet het dus perse de klassieke vulling zijn. Chipolata.
Nu heb ik al verschillende recepten gevonden, dus moet eerst uitproberen welke het lekkerst is.
Maar wat doen de bakkers als vulling: 2 lagen chipolata, of 1 en 1 zwitserse room?
En iemand misschien al meerdere recepten uitgeprobeerd?
Dan hoor ik graag welke het best bevallen is.

2

Re: klassieke bruidstaart

wij in de bakkerij waar ik werk als verkoopster in de winkel doen echt alleen chipolatavulling in de taart dus laagje cake laagje chipo laagje cake laagje chipo en dan nog een laagje cake............ loopt altijd goed succes ermee...

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Als klassieke vulling kan ook wel (geldt in Belgi

4

Ik werk ook bij een bakkerij en bij ons doen ze het ook zoals bij Carolien.
Gewoon twee lagen chipolatacreme er tussen. Stel je voor dat ze twee soorten vulling moeten maken :P

Groetjes Laura!

5

dank jullie wel. Dan maak ik hem ook maar met 2 lagen chipo.
Ik had veel liever de 3 taarten met 3 verschillende smaken gemaakt, omdat niet iedereen het lekker vind, maar helaas: klant is koning.
En die wil dus zoals bij de bakker.

6

Jammer hoor, dat de hele taart met 1 smaak moet!
Heb je ze een proeverij aangeboden, dat ze allemaal smaken kunnen proberen?

Groetjes Laura!

7

ja, dat is het ergste. Heb 10 verschillende gebakjes gemaakt, en daar zat dus geen chipolata bij.
Zelf heeft ze niets geproefd, was misselijk:net zwanger.
Maar haar aanstaande en moeder hebben ze geproefd en vonden vooral de hazelnootcreme en de lemoncurd erg lekker, maar doe maar chipolata.
Wat moet je daar nou mee. Heb nog geprobeerd haar om te praten, maar helaas.

8

Erg jammer, maar je hebt er in ieder geval je best voor gedaan!
Er komt vast nog wel een keer een bruidstaarten opdracht voorbij waarbij je jezelf wel kunt uitleven op de vullingen :)!

Groetjes Laura!