Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Help Een Draak!!!!!!!!!!!! Nee Het Zijn Er Twee!!!!!!
Ik vind die ridders zoooo grappig!!! en natuurlijk twee hele mooie taarten met schitterende draken!
Wauw erg mooi gedaan ,maar dat kan ook niet anders he? haha
Geloof nooit dat ik ooit zo goed word hoor.
Groetjes Tineke
wooooooooow wat maak jij prachtige taarten, mijn mond blijft er van open staan 
Wat een geweldige taarten
Heel erg gaaf.
Wauw, vind ze allebei h
ze zijn weer supergaaf
Waauw, wat super weer Wendy!
2 prachtige kastelen!
Geweldig!!!!!
Geweldig!!!!!
owwwwwwwwww wat een leukerds, en toch zo anders en zo vrolijk!
vind ze allebei heel mooi. Leuk om ze zo bij elkaar te zien ...zo zie je maar dat hetzelfde gegeven er toch h
Super leuk allebei!
Wat is die bovenste stoer!
En die onderste is zoooo liefjes 
Prachtig!!!!
wat een mooie taarten
Ze zijn beide echt heel erg mooi,gaaf om voor zowel voor een jongen als een meisje,zo'n mooi en toch verschillende kastelen met draken tezien,top.
Prachtige taarten zeg !!
Zit met mijn neus bovenop het computer scherm..had al een groter scherm gekocht voor al die details van jou maar nu blijkt dat hij NOG groter had moeten zijn 
Alleen dan past ie niet meer in mijn kast 
WAUW, prachtig gemaakt weer!
Super mooi!
En zal ik als ontvangster van de meidentaart dan ook nog even melden dat hij niet alleen prachtig was, maar ook errug lekker? Alleen maar complimenten van het bezoek (en van mij
)! Denk dat er misschien nog wel wat mensen ook workshop willen gaan volgen bij je, Wendy!
Wauw!!!
ze zijn weer ontzettend coooool!! Vooral je meiden kasteel vind ik erg gaaf!!! met de leuke 'Rapunzel' toppie!!
Geweldig!!Super leuke ridders en mooie kastelen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Help Een Draak!!!!!!!!!!!! Nee Het Zijn Er Twee!!!!!!