Onderwerp: inspiratie voor prins
Ik heb 2 poppetjes van AH, Doornroosje en de prins. Met Doornroosje wil ik een prinsessentaart maken, maar ik zou ook graag iets met de prins willen doen. Heeft iemand nog een leuk idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » inspiratie voor prins
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb 2 poppetjes van AH, Doornroosje en de prins. Met Doornroosje wil ik een prinsessentaart maken, maar ik zou ook graag iets met de prins willen doen. Heeft iemand nog een leuk idee?
Een kasteeltaart met de prins erbij, in, op. Een barbie met de prins in haar armen
De prinsessentaart met daarnaast de prins op zijn witte paard
Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben nog een beginner, dus een kasteel of paard lijkt mij moeilijk, maar ik zal eens naar voorbeelden zoeken met de zoekfunctie. Ik had al op "prins" gezocht, maar dan komen alleen de prinsessentaarten te voorschijn.
Groetjes,
Kun je de prins een aanzoek laten doen, zodat je dit plaatje krijgt maar dan in 3D
of een travestie-prins? Of een schotse prins? of een arabische prins? HAHA!! Ik zet 'm zo in de blokkerbol hoor!
Mirjam
Kun je de prins een aanzoek laten doen, zodat je dit plaatje krijgt maar dan in 3D
Dat is een leuk idee, maar mijn prins heeft wat stramme armpjes en beentjes. Ik kan hem alleen wijdbeens laten zitten :-D
Wijdbeens met een groooooote bos rozen ertussen
of een travestie-prins? Of een schotse prins? of een arabische prins? HAHA!! Ik zet 'm zo in de blokkerbol hoor!
Mirjam
Een arabische prins lijkt mij wel wat. Wat is een blokkerbol?
Een grote bolvormige metalen beslagkom die de Blokker regelmatig te koop heeft staan voor een paar euro. Tik 'm anders even in op de zoekfunctie want er is al heel wat over afgepraat.
Mirjam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » inspiratie voor prins