Onderwerp: botercreme en saroma
kan je daarmee afsmeren. het is wel de bc met roomboter en pedersuiker. dus niet de mix daardoorheen zit saroma kan ik de taart daarmee afsmeren?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme en saroma
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan je daarmee afsmeren. het is wel de bc met roomboter en pedersuiker. dus niet de mix daardoorheen zit saroma kan ik de taart daarmee afsmeren?????
Ja dat kan. Heb het zo gedaan met chcolade saroma door de 1 op 1 botercreme.
jaaaaaaaaaaa dank je wel toevallig heb ik ook chocolade mmm hij is lekker he!!!!!
Ik doe dat ook altijd....lekker....;)
Groetjes Marlies.
misschien een stomme vraag, maar bedoelen jullie dan het poeder mee mixen of de saroma eerst bereiden en daarna er door heen doen?
ik heb de poeder er gewoon door gedaan want volgens mij als je hem eerst bereid dan gaat die schiften met de boter of heb ik het nou fout?
Gewoon lekker het poeder erdoor roeren.....;)
Groetjes Marlies.
ja hoor botercreme maken en dan poeder er door
GRoetjes Katy
Ik moet dit toch ook een keertje proberen. Ik kan alleen bij ons geen chocolade vinden alleen aardbei en banaan. En ik vind choco juist zo lekker
Hoeveel Saroma gebruiken jullie voor 1 vulling? Het hele pakje of een gedeelte daarvan?
Ben benieuwd,
Groetjes Nicolette
Ik doe meestal het hee pakje erbij, ligt natuurlijk wel hoeveel botercreme je maakt....:lol:
Groetjes Marlies.
Oeh lekker, ik ga denk ik een laagje bokkenpootjescreme maken en een laagje aardbeien saroma
Dat kan toch wel bijelkaar?
Als ik dan het recept voor botercreme aanhoudt van de website (200 gram roomboter/200 gram poedersuiker) moet ik daar dan heel zakje saroma bij doen of meer?
Groetjes Joyce
Daar kun je het hele pakje bij doen...;)
Succes Marlies.
wauw ,wat een eenvoudig en goed idee!Ga ik meteen proberen!Doeeg anja
ik heb de poeder er gewoon door gedaan want volgens mij als je hem eerst bereid dan gaat die schiften met de boter of heb ik het nou fout?
Nee, dat gaat niet schiften, ik maak de saroma aan met een scheut houdbare melk, maar je kunt het poeder ook zo door de botercr
ik ben nog een echte begineling
Heeft iemand voor mij het recept van deze botercreme met sanoma?
Geen idee namelijk hoe het moet.
Kan ik er dan cupcakes mee versieren?
ik ben nog een echte begineling
Heeft iemand voor mij het recept van deze botercreme met sanoma?
Geen idee namelijk hoe het moet.
Kan ik er dan cupcakes mee versieren?
hier vind je ook veel vragen over botercreme en vullingen
bedankt dus daar voeg ik een pakje saromapoeder bij?
En gebruiken jullie speciale roomboter?
ja ongezouten roomboter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme en saroma