Onderwerp: LVL! (Luguber Voor Lucas!)
Hoi allemaal,
De verjaardag van Lucas was een mooi excuus om eindelijk een "los" te gaan op een echte Halloweentaart!
Lucas is een verhaal apart: Hij zat bij Willemijn op de peuterspeelzaal,maar toen hij bijna 3 was werd er een tumor in z'n hoofd ontdekt. Hij is met alle ellende die er is behandeld, met als resultaat dat hij gelukkig nog bij ons is!!
Als rare afwijking heeft hij sinds zijn ziek zijn echter een enorme fascinatie voor alles wat met de dood te maken heeft, doodskoppen,grafzerken,skeletten, het kan niet luguber genoeg??
De taart is gemaakt met de Wilton crosspan, ik realiseer me dat hij bedoeld is voor andere feesten,maar heb dankbaar misbruik gemaakt van z'n (schijn)heilige vorm...

De taart was gevuld met chipolatavulling en getrempeerd met rumsuikersiroop,mmhhh!
De gasten hebben trouwens op het nippertje mogen proeven van de taart, Lucas was er zo blij mee, dat hij als een leeuw heeft gewaakt bij de tafel en alleen na zware onderhandelingen van de moeder heeft ze de taart uiteindelijk mogen aansnijden! Beter compliment had ik niet kunnen krijgen, toch?
In ieder geval nog een Happy Halloween voor jullie allemaal, in Haarlem waren we er vanmorgen helemaal klaar voor!

Groetjes,
Nicole.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

Echt heel erg mooi!

voor volgend jaar!
!!!