Onderwerp: Paletmes
Welke maat paletmes kan ik het beste nemen?
Ik wilde de goedkoopste en kleinste, kom ik daar een eind mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Paletmes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welke maat paletmes kan ik het beste nemen?
Ik wilde de goedkoopste en kleinste, kom ik daar een eind mee?
Ik vind zo'n kleintje ideaal, alleen als ik erg grote taarten maak, 30 cm of nog groter pak ik voor de vulling wel eens de grote, maar het afsmeren eigenlijk altijd met een kleine, die is groot genoeg voor de hoogte van de zijkant van je taart!
kijk eens bij het kruidvat, 5 verschillende schilderspaletmesjes voor maar €0,50.
Nu 75% korting. hopelijk hebben ze die nog.
Die zijn handig om bijvoorbeeld puzzelstukjes e.d. mee te verplaatsen, maar niet voor het basiswerk aan je taart.
Ik heb een grote en een kleine en eigenlijk vind ik de kleine het fijnst werken. De grote gebruik ik eigenlijk alleen voor het vullen en bovenop afsmeren van grotere taarten.
Ik gebruik ook alleen een kleine. Heb wel een grote, gebruik hem net als jullie alleen soms voor de bovenkant.
die van Ateco vind ik het fijnst om mee te werken. Ze zijn van RVS, kunnen mee in de vaatwasser, zijn heel dun maar heel stevig. Ateco is Amerikaans.
Dus de spatula van 20cm uit de webshop is wel een aanrader? Of kan hij ergens goedkoper?:)
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … th=183_165
Dan ga ik idd eerst bij het kruidvat kijken, want dat scheelt wel geld!
Dankjewel.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=37202
Kruidvat heeft metalen, maar ik weet niet of die er nog zijn.
Anders heb je misschien wat aan deze tip.
Of kijk eens bij de action... Plastic paletmesjes voor maar 0.89 cent ofzo.
Helaas waren ze er niet meer bij de kruidvat ik Alblasserdam, heb hem toch maar via de site besteld met andere producten.
Ik zal nog even bij Action kijken voor zo'n draaiplateau. Zou je ook niet zo'n draaiplateau van de ikea kunnen gebruiken? Officieel bedoeld voor sausjes geloof ik?
Het halve forum, zeg maar bijna het hele forum, zweert bij dit draaiplateau van Ikea
Oops, dacht ik ook eens een idee te hebben, hahahaha!!
Ik ga hem halen deze week.
Bij de action hebben ze ook draaiplateaus, die zijn wel iets kleiner, maar voor niette grote taarten prima. Kost maar 99 cent!
Ik gebruik -in tegensteling tot jullie- juist alleen een groot paletmes! Maar ja, van de bakker geleerd, ik vind hem daarom ook voor kleine klusjes erg fijn werken.
Die paletmesjes van Kruidvat en Action zijn alleen geschikt voor decoreer-dingen, niet voor het vullen, afsmeren en verplaatsen van je taart.
Ik gebruik ook het liefst een groot paletmes, en nog niet eens van een bakker geleerd Als ik niet de grote gebruik, dan
Bij Intertoys zijn de "Kruidvat" palletmesjes 0,98 eurocent
(Zag ik bij Sint inkopen doen)
Hahaha, sinds dit weekend ben ik ook in het bezit van het Ikea draaiplateau, geweldig, voor 5 euro helemaal happy !!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Paletmes