1

Onderwerp: Caramel-walnoot biscuit vullen

Dag meiden,

Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende. Ik heb op de beurs een zakje met biscuit gekocht. Echter geen gewone biscuit, maar met de smaak caramel-walnoot. Hebben jullie suggesties voor de vulling?

Kan ik hier gewone botercreme bij doen? En wat voor smaken vulling past nog meer bij deze biscuit?

Ik heb een bestelling voor een taart met deze smaak namelijk en die moet ik volgende week afhebben.

HELLEPIE!!!!

Groetjes,
Nanda

2

Re: Caramel-walnoot biscuit vullen

Iets met chocola? Smaakt goed met caramel en met walnoten. Of praline

Groeten van Nicole

3

Chocolade....dat is een goed idee. Chocola en botercreme....kan dat?

Groetjes,
Nanda

4

Banketbakkersroom of slagroom met plakjes banaan, mmm.....banaan en walnoten.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

5

Dat kan natuurlijk ook. Chocolade met banaan. Maakt het meteen lekker fris.

Groetjes,
Nanda

6

chocolade bc kan ook, cacao erbij en klaar! kersen is er denk ik ook wel lekker bij.
En gewoon slagroom natuurlijk!!

groetjes Ellen

7

Hoe klinkt dit???? Eerste laag chocobotercreme met gesmolten witte chocolade in het midden. En de tweede laag met slagroom en banaan?

Wordt dat te veel?????

Groetjes,
Nanda

8

ssssluuurrrrpp.....klinkt goed!! niks teveel!! doen!!

groetjes Ellen

9

Gaan we het zo doen. Bedankt meiden....ik ga de spullen inkopen.

Groetjes,
Nanda

10

Nee, toch nog een vraagje. Die bananen.....hoe hou ik die lekker? Ik kan me voorstellen dat als je bananen in schijfjes als vulling gebruikt, dat dit bruin en klef wordt. Of valt dat mee???

Groetjes,
Nanda

11

oei, da weeknie....lees wel even mee ;) misschien drupje citroen?

groetjes Ellen

12

Ik zag net trouwens een super tip ergens staan. Iemand die bebogeen in de botercreme mengt. Krijg je dus een caramel vulling in een caramel-walnoten taart. Lijkt me heerlijk.....vervolgens botercreme met gesmolten witte chocolade en klaar is mijn taart.

Geen fruit dus....alleen maar zoet. Denk toch dat dit het 'm wordt. Tenzij er meer ideeen zijn???

Groetjes,
Nanda

13

walnoten, caramel en kaneel :P

14

Honing is erg lekker bij walnoten, en ook niet mis bij caramel! :9

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

15

Honing vind ik ook wel een erg goed idee. Als ik nou de eerste laag vul met botercreme met bebogeen erdoor. En de tweede laag met honing.....

Lijkt dat wat???

Dan smeer ik hem vervolgens af met botercreme (en bebogeen).

Groetjes,
Nanda

16

trouwens al gedacht aan mascarpone met caramel? ook jammie!!! (staat ergens bij ingezonden recepten, eigen recept ;) )raar dat ik daar gister niet aan dacht.....

groetjes Ellen

17

wat een heerlijke ideeen, ik denk dat ook deze biscuit mix wil.

18

Ik zit hier helemaal te watertanden achter m'n computer zeg, wat klinkt dit allemaal heerlijk! Ik ben zelf g

Groetjes Laura!

19

Ja, ik heb het op de beurs vandaan, maar je kan ze ook bestellen op de website: http://www.piece-cake.nl

Mag dat wel trouwens...reclame maken voor een website? Ik vind echt dat deze site het moet gaan aanbieden. Het is echt super lekker en niet eens zo heel erg gek duur (2,75 euro voor 500 gram).

Maar....ik laat jullie wel weten hoe de taart gesmaakt heeft. Helaas hoef ik hem pas aanstaande dinsdag in te leveren, dus we moeten nog even geduld hebben. Hij gaat zometeen eerst de vriezer in.

Groetjes,
Nanda

20

Nanjer! Hoe ga je hem nou vullen? Is al zoveel voorbij gekomen..allemaal lekker..ben blij dat ik niet hoef te kiezen dit keer :D

groetjes Ellen

21

Het is Nanda hoor. Nanjer is gewoon mijn inlognaam.

Maaruh...ik ga botercreme maken met bebogeen erin (caramel dus). Daar vul ik de eerste laag compleet mee. De tweede laag wordt een dijkje van deze botercreme en dan in het middag vul ik heb met een klein laagje honing (niet te veel, want dan wordt het klef).

En dan afsmeren met het restant van de botercreme.

De taart zelf is niet zo zoet als ik dacht (ja, hij is af en ik kon het niet laten wat te proeven), dus ik denk niet dat het met de honing en bebogeen te zoet wordt.

Maar het vullen ga ik pas maandagavond doen. Nog even geduld dus...

Groetjes,
Nanda

22

oke Nanda :D...Ik ben Ellen aangenaam :lol:

taart komt vast helemaal goed, klinkt iig heerlijk!! Ben benieuwd hoe het er verder uit komt te zien!

groetjes Ellen

23

Die mix heb ik ook een keer gekocht, maar is volgens mij geen biscuit..maar gewoon cake..wel erg lekker!

24

Ik heb geen idee of het biscuit of cake is. Ik heb er in ieder geval een taartvorm van gemaakt. Wordt wel een hele mooie grote taart hoor.

Ik kan niet wachten tot ik maandag kan beginnen met opmaken.

Groetjes,
Nanda

25

Oh, dames wat een genot zeg....het is lang geleden dat ik zoiets lekkers heb gegeten.

De taart is nog niet af hoor, maar ik had wat cake over en heb dit besmeerd met de vullingen en oh, oh, oh, wat een aanrader is dit zeg.

Wat is het nou geworden???

De cake zelf is caramel walnoot. De eerste laag is besmeerd met bebogeen (of voor de onwetenden...caramelpasta). De tweede laag is botercreme met cacao erin. Het is echt ontzettend lekker.

Nu de taart nog maken en dan zal ik de foto in de parade zetten.

Groetjes,
Nanda