Re: dit was niet echt een succes...
Nou, ik vind het wel een succes hoor, erg leuk geworden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dit was niet echt een succes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou, ik vind het wel een succes hoor, erg leuk geworden!
Ik vind hem leuk en die kleur is echt super!
Vind het een leukerd hoor.
Ik vind het wel leuk, zo'n dubbel printje
Vind het een leuk taartje (gave kleur!)
Maar je kan hem wel andersom gebruiken hoor, de oppressie mat
Ik heb het gedaan voor een bruidstaart, de onderste inderdaad er in, en bij de bovenste zat het er op zeg maar, het printje. Smootheren durfde ik ook niet, maar voor de rest was het erg aardig geluk voor een eerste keer (al zeg ik het zelf). Het was een witte bruidstaart (op m'n album wel te zien).
Over dat invriezen. Je kunt natuurlijk een versierde cake alleen invriezen als je het VERS heb versierd, dus niet eerst de kapsel in de vriezer geweest, TOCH. Tenminste dat lijkt me, anders ben je een ontdooied product weer aan het invriezen. Of doen jullie dat wel?
Over dat invriezen. Je kunt natuurlijk een versierde cake alleen invriezen als je het VERS heb versierd, dus niet eerst de kapsel in de vriezer geweest, TOCH. Tenminste dat lijkt me, anders ben je een ontdooied product weer aan het invriezen. Of doen jullie dat wel?
Er zijn er wel een aantal die een ingevroren kapsel opnieuw invriezen als de hele taart klaar is. Moet je even de zoekfunctie gebruiken, volgens mij is daar toen een hele discussie over geweest...
Erg mooi!
idd, ik heb de discussie gelezen, invriezen kan, nee het kan niet. Verschillende meningen dus. Ik begrijp eruit dat iedereen gewoon doet wat hem/haar het beste uitkomt. Dus gewoon doen als het nodig is.
ja ik vind hem ook erg mooi ik hebook zo een mat gekocht
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » dit was niet echt een succes...