Onderwerp: another addict
Ga me toch ook maar even voorstellen. Ben serieus aangestoken door alles wat ik hier heb gezien; wat een geweldige taarten !! Heb bakken altijd al wel erg leuk gevonden en ben ook wel aardig creatief maar op deze manier was ik nog nooit bezig geweest. Tot nu toe vooral achter de naaimachine bezig geweest met kinderspeelgoed, accesoires e.d. Dat verwaarloos ik nu maar even, vind dit toch even veel leuker. O ja, ik zou me voorstellen. Ik heet Karen, woon in Nijkerk, (heb al een plaatsgenoot gesignaleerd) en ben 29. Ben een paar weken geleden bevallen van de derde, een jongetje, Twan. Daarboven heb ik twee meiden, Veerle van 5 en Maaike van 2. Ben momenteel even thuisblijfmoeder, zoals het stomgenoeg heet, al ben ik momenteel ook wel heel veel thuis. Gezien de nogal belachelijk drukke baan van mijn man, is dat nu wel even heel prettig. Maar ik merk wel dat ik dan behoefte krijg aan wat creatieve dingen; toch wat produkt aan het eind van de dag. Het opeten van mijn baksels laat ik even aan anderen over, moeten echt nog een aantal kilo's af. Vind dat op zich niet lastig maar soms wel raar dat je nauwlijks weet hoe je baksels smaken. De opeters zijn tot nu toe heel tevreden. Nou, genoeg voor nu. Heb nog geen flauw idee hoeveel ik op het forum te vinden zal zijn. Groetjes Karen