1

Onderwerp: Eindelijk geregistreerd!

Hoi,

Sinds ongeveer een jaar ben ik bezig met bakken en sinds die tijd lees ik ook al mee op het forum. Het werd dus wel eens tijd om me te registreren!

Mijn naam is Marieke, 35 jaar en sinds een aantal maanden woon ik in IJsland. Dat is gelijk het probleem, want een aantal spullen zijn hier niet of moeilijk te krijgen. Wat helemaal lastig is, is dat ik hier nog vrijwel geen mensen ken en dat wat ik bak dus samen met mijn man moet opeten.
Laat mijn weegschaal het daar nou niet mee eens zijn...

Ik vind het geweldig om alle taarten te zien die iedereen maakt en het forum is een geweldige bron van informatie en inspiratie. Hopelijk kan ik hieraan mijn steentje bijdragen.

groeten, Marieke

groeten, Marieke

2

Re: Eindelijk geregistreerd!

welkom op dit te gekke forum Marieke :)

3

Welkom! Goh, wat leuk iemand vanuit IJsland. Hoe kom je daar nou terecht? Ik ben ook nog niet zo lang op deze site. Heb hem bij toeval ontdekt toen ik op vakantie in Jordani

4

Hoi Hanna,

Tja, hoe kom je in IJsland terecht? Heb er een paar jaar geleden een aantal maanden gewoond en dat beviel op zijn zachts gezegd nogal goed. Nu dus sinds mei ge

groeten, Marieke

5

welkom op dit geweldige forum
wat wordt het lekker internationaal :D helemaal leuk

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

6 Laatst bewerkt door Hanna (28-10-2008 22:27)

Hoi Ernie,

Ja, ik hoop komende zomer Nederland te verruilen voor Jordani

7

Hoi Hanna,

Oh, dat verhuizen! Wel fijn dat je het via een verhuisbedrijf doet. Wij hadden bedacht dat we best met z'n twee

groeten, Marieke

Welkom op ons gezellige en leuke forum........en wat naar dat je alles zelf op moet eten....hahaha.....succes verder met het bakken daar in het verre Ijsland!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

9

Hoi Ernie,

Ik probeer wel op dit forum te blijven, hoewel ik in het begin nog geen internet zal hebben.

10

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif