1

Onderwerp: help me even weet niet zooo goed hoe of wat

misschien zit ik wel in de verkeerde rubriek maar  wist niet zo goed waar ik dit moet plaatsten

ik moet namelijk binnekmort een taart maken en ze kwam met een voorbeeld aan. heb haar al gezegt dat hij niet zo word als  hij afgebeeld is maar ze wilde wel de prinsesse erop nou vraag ik me eigen af wat dat is. want het lijkt mij dat het geen kartonne kaartje is. kent iemand deze taart??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SI4ZW3WC.jpg

Re: help me even weet niet zooo goed hoe of wat

Het lijken mij wel kartonnen kaarten!!!!!!

Mij ook, misschien een ouweltje? Maar ik denk toch echt dat het ordinair karton is

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

4

volgens mij zijn het gewoon kaarten. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik het geen mooie taart vind.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

dit zijn inderdaad gewoon kaarten

6

Ik ben er ook niet weg van maar als iemand de taart helemaal top vindt en jij kan er wat mee: go for it!
Mijn idee is ook dat het fototjes zijn...weet niet of dat nou wel zo leuk is. Als men het dan toch zo wil kijk dan of je het op ouwel of nog beter, icing kan laten printen.
Er zijn hier mensen op het forum die dat kunne.

7 Laatst bewerkt door madachlu (29-10-2008 22:27)

volgens mij zijn het idd gewoon kartonnen kaartjes.....
De strik en de kroon zijn ook nep, dus waarom de kaartjes niet zal men gedacht hebben ;)

Misschien dat het op ouwel of icing geprint is maar ik vraag me af of dat mooi rechtop blijft staan!

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

8 Laatst bewerkt door meyke (29-10-2008 22:32)

Kijk dit is nou een voorbeeld van echt karton! Misschein is de hele taart een dummie?

o nee toch niet, even die website ingetikt en zag dat het op zeker gewoon kaartjes zijn maar wel echt cake. www.thepieceofcake.com

lekker duurt het langst!

9

Geprint op icing sheets volgens mij.

10

ja ik vind hem zelf ook niet echt  wilde een kasteel voor der maken omdat ik die castle set heb gekocht maar ze vond deze mooi. weet zelf ook niet zo goed hoe of wat omdat ik die rilief ook niet heb :s schiet goed op he  maar goed ik kijk wel wat ik er van brei

11

naomitje schreef:

misschien zit ik wel in de verkeerde rubriek maar  wist niet zo goed waar ik dit moet plaatsten

Hmmm.. :think:  Niet in Babbel in ieder geval. Even ienemiene mutte tussen decoreren (idee

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag