Onderwerp: halloween snacks
en de halloween snacks afgehakte vingers , neuzen en oren en ogen met maden zijn ook af lol;))
mijn blog: http://thehighteastamper.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » halloween snacks
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en de halloween snacks afgehakte vingers , neuzen en oren en ogen met maden zijn ook af lol;))
getsie !!!!!!!!!!!!
echt heel knap gemaakt
hoe heb je dat gedaan ???
ennuh wie durft dat te eten ???
hahhaaaa gatver!!! wel erg errrrg gaaaf, wie durft dat nou te eten!!!! brrrr
geweldig !!!!!
groetjes cindy
Wat leuk!!! deze moet ik gewoon opslaan. Wij vieren normaal altijd onze verjaardagen (9 en 13 okt) rond Halloween en dit is een leuk idee om tussen de hapjes neer te zetten.
getsie !!!!!!!!!!!!
echt heel knap gemaakt
hoe heb je dat gedaan ???
ennuh wie durft dat te eten ???
alles is gemaakt van marsepein en het dikke bloed is pipinggel met rodekleurstof zelf gemaakt .
zelf m,n neefje durfde niet te proeven van het bloed hahaha .
nou ziet er smakelijk uit, vooral omdat ik gisteren de foto van mijn broertje zag, die zich op zijn werk zijn wijsvinger heeft afgerukt.
jammer genoeg is die hem kwijt.
gelukkig gaat het weer goed met mijn broer
Die bloederige vinger op foto 1 een lijkt er wel op
nou ziet er smakelijk uit, vooral omdat ik gisteren de foto van mijn broertje zag, die zich op zijn werk zijn wijsvinger heeft afgerukt.
jammer genoeg is die hem kwijt.Die bloederige vinger op foto 1 een lijkt er wel op
gatsie, Ik vond ze best wel smakelijk maar na jouw verhaal niet... kan niet tegen afgerukte lichaamsdelen....
Oh geweldig,ik zie je zus er al tussen liggen met die taart er ook nog bij (uit je andere topic).
Maak je dan nog meer lichaamsdelen om haar te opereren?Ik ben wel benieuwd of er iemand nog een hap durft te nemen.Anders ik wel!
wat goor zeg. bah, bah. Gisteren iemand met een broodje poep en nu dit.
Wow, da's creepy! Gelukkig eet ik alleen maar dode plantjes...huuh wat een eng snackje! Erg goed gemaakt.
groetjes Sas
Oooewh het ziet er wel heel echt uit .
Super origineel en leuk gemaakt !!
Ze zijn geweldig griezelig!
gatver steek net paprika chips in mijn mond en zie dit.... ahahahahha
Geweldig gemaakt zeg.
Gatver.. het ziet er zo echt en vies uit!! Ik vind ze echt super gemaakt
Bah, eng jong!!
Wel goed gedaan!
supergaaf
in een woord suppergeweldig
debby
Echt een snack die je naar de spoedeisendeafdeling van en ziekenhuis moet brengen!
GADVER DE GADVER DE GADVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Super gemaakt maar wat goor! En dan zit het ook nog in een bakkie waar de bamie bij ons in zit! ARGHHHHHHHHHHHHHH
Ik vind het echt TE gaaf!!!
Als je het ergens neer zet dan belt iemand echt zo de politie! Ga dan het verhaal van pipinggel maar eens uitleggen!!
ieieieieieh wat eng man, getver net echt.
Ik zou ze niet eten , word al misselijk bij het idee haha.
Erg goed gemaakt.
Groetjes Tineke
Wat smerig!!! Maar wel supergaaf, zo echt... de koude rillingen lopen over m'n rug!
BLEH!!! Vies!! Maar wel supergaaf!
jakkes! niks voor mij.. wel goed gemaakt
Ahhhh jakkes Ze zien er heel erg echt uit, ik zou dit echt niet kunnen eten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » halloween snacks