Onderwerp: En weer een barbie
Ze zijn in trek 
Achterkant was de marsepein gescheurd! Baalde enorm, heb er maar een sleep opgeplakt met een strik, achteraf had ik dus de sleep vanaf dr middel moeten doen, maar ja.. te laat 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En weer een barbie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn in trek 
Achterkant was de marsepein gescheurd! Baalde enorm, heb er maar een sleep opgeplakt met een strik, achteraf had ik dus de sleep vanaf dr middel moeten doen, maar ja.. te laat 

Hoi,
Aan de voorkant ziet het er goed uit hoor! Staat ook nog op mijn lijstje om te doen...
Ik vind hem geweldig, heel mooi van kleur en van de scheur is gelukkig niets te zien aan de voorkant. Ik maak volgende maand ook een barbietaart en hoop dat die net zo mooi wordt als deze.
Mooi hoor, ook dat glimmende lijfje, leuk gedaan!
Hele mooie strakke barbie! Mooi lijfje ook.
en retteketet weer een taart van tet!
Ja ik ga je nu ff in de gaten houden hoor haha!
Ik vind haar heel mooi geworden .
Groetjes Tineke
Mooi, superstrak zeg!
woW... erg mooi...
ziet er mooi uit
Mooie barbie.
mooie dame 
Ik vind hem echt heel mooi, hij ziet er van de voorkant ook superstrak uit hoor!
Dit is dus de barbietaart. Heel leuk en mooie strakke jurk. Jammer van de scheur, maar gelukkig wist je weer goed te maken. Ik zeg altijd het kan bijna nooit fout gaan met taartdecoratie.
Groetjes
Lisette
Ze heeft een mooie jurk hoor. En de achterkant zie je toch niet hihi 
ik heb altijd nog moeite met het lijfje dat kost me de meeste tijd van de heel barbie taart hahah deze ziet er mooi uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En weer een barbie