Onderwerp: cupcakes vullen
een vraagje als ik de cupcakes vul met de fun cakesmix dan lijkt mij het zo droog.
wie vuld ze of valt het mee als ze versiert
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes vullen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een vraagje als ik de cupcakes vul met de fun cakesmix dan lijkt mij het zo droog.
wie vuld ze of valt het mee als ze versiert
alvast bedankt
Ik vind ze heerlijk!
Helemaal niet droog!
Ik vul ze wel is maar alleen omdat ik dat ook lekker vind bijvoorbeeld met aardbeienjam en dan afsmeren met chocolade pasta.
ik vind ze ook perfect en vul ze nooit.
gr. sacha
Ik vind ze ook zeker niet droog, juist niet zou ik zeggen, die van de funcakesmix! Maar wat erg lekker is: beetje banketbakkersroom maken en na het vullen van de cupjes een klein toefje room in het beslag spuiten. Verder gewoon bakken volgens de aanwijzingen, krijg je zo'n lekker zacht binnenste van! Dit weekend nog gemaakt voor de kids en ze hebben ervan gesmuld...
Ik vind ze ook zeker niet droog, juist niet zou ik zeggen, die van de funcakesmix! Maar wat erg lekker is: beetje banketbakkersroom maken en na het vullen van de cupjes een klein toefje room in het beslag spuiten. Verder gewoon bakken volgens de aanwijzingen, krijg je zo'n lekker zacht binnenste van! Dit weekend nog gemaakt voor de kids en ze hebben ervan gesmuld...
oh klinkt echt heerlijk jozien!
Wow, dat klinkt verrukkelijk: ga ik ook gauw proberen!
vullen met funcakes mix? Of bedoel je bakken met die mix en dan wel of niet vullen?
Ik gebruik iig de funcakes mix voor het bakken, en ze zijn echt lekker!
Als je een extra smaakje wilt hebben kun je evt. met een appelboor een stukje
uit je cakeje halen en er ee nbeetje jam ofzo indoen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes vullen