1 Laatst bewerkt door Jol321 (28-10-2008 23:07)

Onderwerp: Behalve de foto's ook nog taarten.....

Op woensdag kwam ik terug van vakantie.

Op donderdag maakte ik de dummy voor Bien d'r standje om de uitstekers van Lindy Smith te promoten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LQUVYADX.jpg

Op vrijdag begon ik aan de taart voor het weekend (waar ik zaterdag uiteraard geen tijd voor had  ;) en op zondagmorgen maakte ik 'm af:
Amber wilde een stapel met strik in PIP-kleuren. Wat is PIP vroeg ik me als moeder van 3 zoons af......na google had ik e.e.a. gevonden, wel erg leuk, maar als je zo koud terugkomt van vakantie is het toch wel lastig om ineens inspiratie te hebben

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PEZHUY3W.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FUFHUESS.jpg

onderste taart is chocoladebiscuit met aarbeienbavarois en aardbeienvlaaivulling. Bovenste taart is gewoon biscuit met lemoncurd/bc en citroenkwark.

Op maandag maakte ik deze Dombo. Kind is deze dag echt jarig maar krijgt zondag nog een Piratenschip.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWJMFZJN.jpg

gevuld met 2 lagen bokkepootjesslagroom en 1 laag kersenjam

En voor dinsdag was het verzoek: een taartje om cadeau te geven aan iemand die heel veel huisdieren heeft, die er allemaal op "moeten". En dat allemaal op een taartje van 15 cm!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PDEYQ4WB.jpg

gevuld met 2 lagen bokkepootjesslagroom en 1 laag aardbeienjam

Daarna naar het ziekenhuis naar Jos

Groet, Jolanda

2

Re: Behalve de foto's ook nog taarten.....

mooi!! vooral die met de huisdieren, super!

groetjes José

3

Ohhh wat een mooie taarten....:thumb:

Groetjes Marlies.

4

ben helemaal weg van de "amber" taart, prachtig helemaal goed, mooie kleuren, lieve bloemnetjes en een prachtige strik.... ga hem denk ik stiekem een beetje onthouden voor de toekomst...denk ik...weet ik wel zeker...

Groet Corinne

5

Joh! Wat ben jij druk geweest!!! Ik schrik dr van. Je dummy had ik al gezien en blijf het een plaatje vinden. Maar wauw wat zijn die anderen ook weer beauty's! Een mooie gePIPte taart...........:S......geen idee waar je het over hebt. Maar vind het schitterende kleuren zo bij elkaar en je strik is pr8ig! Heb je die dan ook nog snel even 's ochtends gemaakt........kan bijna niet.
Pr8ig geboetseerde dombo op een mooie trommeltaart en dan heb ik nog niet eens over die 80.000 andere diertjes op het mini taartje met fantastisch kleedje.

Waar haal jij de tijd toch vandaan. Ik doe het je geloof ik niet na.

:thumb:

6

corinne schreef:

ben helemaal weg van de "amber" taart, prachtig helemaal goed, mooie kleuren, lieve bloemnetjes en een prachtige strik.... ga hem denk ik stiekem een beetje onthouden voor de toekomst...denk ik...weet ik wel zeker...

Leuk! Ik zal nog een detail foto toevoegen.

Groet, Jolanda

7

smarianne schreef:

Waar haal jij de tijd toch vandaan. Ik doe het je geloof ik niet na.                           :thumb:

Ja, die tijd is ook een groot probleem......ik lijk wel een zombie op het moment (en dan kom ik net terug van een lekkere uitrustvakantie). Elke keer denk ik, ach deze week is het druk, maar volgende week is er bijna niets, maar daar zijn er inmiddels ook weer bijgekomen (waar ik geen NEE tegen kon zeggen). Nu zit ik voor de maand november echt vol (zei ze stoer)

Groet, Jolanda

8

Wat een prachtige taarten zeg !!!

Groetjes, Conny

Ze zijn allemaal erg mooi, maar die PIP-taart is echt prachtig. Alles zit gewoon precies goed en de bloemetjes zijn echt heel mooi. Ik hoop dat mij dat ook ooit zo zal lukken.

10

wat een leukerds allemaal

11

Wow! Wat een berg!! Stuk voor stuk plaatjes!

Mag ik een beetje van je Pip taart inpippen?? moet binnenkort een pip/paardentaart :)

Je hart fluitsert, luister goed!

12

Die zijn mooi allemaal. Je die uitstekers van LS wil je dan nog meer hebben...
En die pip is helemaal prachtig !

13

Schitterende taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Prachtige PIP taart en de huisdieren vind ik echt helemaal super leuk

Groetjes Mariëlle

15

Ooo, ze zijn allemaal gew

16

geweldig, ik ben dol op pip. zo gaaf deze taart, die wil ik ook. :D
de rest is ook weer super jolanda, heel mooi.

17

Jemig Jolan,  je bent gelijk weer aan vakantie toe.......
Waar haal je de energie vandaan meid.....en wat een prachtige taarten heb je gemaakt, die PIP vind ik helemaal super...............

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

18

hihi.........daar gaat je goeie voornemen van 2 taarten per week. Das nog niet zo lang geleden dat je je dat voor had genomen ;)
Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt!
Wat ga je met de dummy doen by the way????

19

Mooie taarten zeg, super afgewerkt!

Groetjes,
marja

20

WAT een gewelidge taarten...Vind vooral die PIP taart erg mooi....

cake a day, takes the sorrow away!!!!

21

He, Jolanda, wat zijn ze leuk! Vooral die huisdieren en het Piptaartje, helemaal super! Jij hebt echt oog voor de details!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Wauwwwwwwwwwww wat zijn ze stuk voo stuk mooi!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

23 Laatst bewerkt door Jol321 (29-10-2008 13:47)

Dank jullie wel voor de lieve complimentjes! Ik zit helemaal te glimmen :o

@ Smarianne: ik had me voorgenomen niet meer dan 3 taarten per weekend en dat "lukt" me nog steeds, maar ja, dan komen er door de weeks taarten bij en dan wordt het toch weer een berg meer. Maar dat moet nu toch maar 3 per week gaan worden, anders heb ik eigenlijk niet genoeg tijd om het helemaal naar mijn zin te maken (de lat komt steeds hoger te liggen ;) )

De dummy is voor Bien (voor al die beurzen waar ze gaat staan  :lol:). Maar ze heeft geen plaats om het allemaal neer te zetten, dus ik heb 'm nu hier in mijn propvolle huis.

Groet, Jolanda

24

O wat een beautys zijn het allemaal!! Je dummie had ik al staan bewonderen bij Bien, echt super is tie!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

25

Nou nou Jolanda wat een produktie !!!!! Super mooi zeg, maar je PIP vind ik helemaal geweldig, ben helemaal fan van PIP !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/