Onderwerp: een geboortetaart voor mezelf en één voor mijn vriendin
Ik heb hoogzwanger samen met een vriendin, die inmiddels ook besmet is met het taartenbakvirus, twee geboortetaarten gemaakt.
Helaas was de botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een geboortetaart voor mezelf en één voor mijn vriendin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb hoogzwanger samen met een vriendin, die inmiddels ook besmet is met het taartenbakvirus, twee geboortetaarten gemaakt.
Helaas was de botercr
aaaaaaaaah zooooooooooo leuk zeg!!!!!
snoezig!
Dus het wordt een zoon en hij heet J.... Bewaar je hem nu in de vriezer tot het moment supreme?? Heel veel sterkte voor straks en daarna lekker genieten en smullen!!
gr Ellen
Ze zijn heel leuk en schattig geworden 
wat een leuke taarten zeg.
leuk!
moest ff teruglezen, maar je bent dus nog zwanger, en de eerste taart is voor jullie zelf? dus een jongen
wanneer ben je uitgerekend?
Ik vind ze allebei echt superleuk! Wel zonde dat ze ingezakt zijn zeg, maar ze smaakten vast nog heeerlijk 
Je taarten zijn leuk geworden
idd wel zonde van het inzakken, maar ja, volgende keer beter toch? 
Lieve taarten, zonde van het inzakken, maar dat komt de volgende keer vast goed!
Heel lieve taartjes!
Wat een schatjes!
mooi gemaakt hoor!!!!!!!
Leuke taarten zeg.
Bedankt voor alle reacties.
Even wat ophelderen; ik heb ze gemaakt toen ik hoogzwanger was, maar ben inmiddels bevallen van een hele mooie zoon, Jorre. De datum staat op de achterkant van de blokjes, dus vandaar dat jullie die niet konden lezen. ;D
Mooi zeg! En van harte gefeliciteerd!!!
Schattige taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een geboortetaart voor mezelf en één voor mijn vriendin