Re: Mijn T&T 'bilts blauw'
Hij was echt prachtig !!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn T&T 'bilts blauw'
Super, ik vind die ophanglusjes aan de tegeltjes ook zo'n leuk detail. Erg mooi gedaan.
Deze was echt schitterend! Zo ontzettend mooi hoog en prachtig afgewerkt! Leuk dat je in de prijzen bent gevallen, dat wist ik niet eens! Maar kan me voorstellen dat je baalde van het puntenaantal.
Groetjes, Jos
Hai annemieke,
Ook ik vind dit een super mooie taart, Als het goed was gegaan met je wieken was je zeker boven deze punten uit gekomen. je zat dan ook echt maar NET onder de a h
Ik vond deze ook echt helemaal geweldig. Maar dat wist je al
.
En hij smaakte ook erg lekker, ik heb niets gemerkt van droge kapsels.
Ik vond die van jou een van de mooiste (samen met die van Rianne) en de smaak was ook goed!! Inderdaad jammer van je wieken, maar nog steeds TOP!!
Ben ook erg beniewd naar de jurering en de onderbouwing hiervan.
Vond deze echt erg mooi, heb hem in het echie gezien!! Zooooo strak en fris!!!
SUPER!!!
JS
'k Had het al tegen je gezegd, maar bij deze nog es: MOOI!
Hij is echt super, die tegeltjes en de molen en.. en..!
Dat van die hoge kapsels wil ik ook wel weten 
Prachtig!!! meer woorden niet nodig!
terecht in de prijzen gevallen!! prachtig!
Ben het helemaal met glitter eens. Terecht. Plaatjes.........alletwee..die Wendy heeft laten zien ook. Weet niet wat toen het thema was maar zal wel iets met middeleeuwen zijn geweest.
O, wat leuk, daar is ie dan! Wist trouwens niet wat je vorig jaar had, maar wat leuk dat Wendy de foto plaatst. Wat een plaatje! Hou zelf erg van gekleurde taarten, dus zeker die donkerblauwe kleur van de middelste taart vind ik mooi!
En je vulling was zo lekker, die gekarameliseerde noten, mmmmmm
Zucht..................geen woorden voor zo gaaf!!!!
Het geheim van de hoge kapsels...........
Twee taarten bakken en dan bij elkaar doen hahahahahaha.
Nou is het niet helemaal waar wat ik zeg....de onderste taart is wel zo gemaakt maar bij de twee kleinere maatjes heb ik de hoeveelheid mix van een maat groter bakblik genomen en dan rijzen ze ver boven je blik uit! Wel even verhogen met bakpapier dus
Ja, he he daar istie !!!! Op en top Hollands Glorie en zooooooooooooo'n lekkere vulling
daar kon ik mijn handen letterlijk niet van af houden

Jaha, absoluut een van de favorieten! Hij was echt heel mooi!
Tsja die punten he?! Ik baalde ook een beetje dat ik mijn score van vorig jaar niet heb kunnen verbeteren (volgens mij 7 punten gezakt), maar nadat ik van mijn man hoorde dat ze er op zijn werk bijna om gevochten hebben ben ik in iedere geval niet zo bang meer voor dat het aan de smaak gelegen heeft ! 
En dat zal je altijd zien dat zo'n kapsel het presteert om ineens droog te zijn als het om een wedstrijdtaart gaat! Suf zeg!
jaaa hij is erg mooi geworden.
Groetjes Tineke.
Ik vindt hem geweldig!!!
Ik vond dit ook een hele mooie taart 
Supermooi hoor!! (je woont trouwens niet heel ver bij mij vandaan lees ik nu
)
Echt heel mooi gedaan!
wauw heb hem gezien en vond deze ook heel erg mooi
Ben diep onder de indruk.... Mooi!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn T&T 'bilts blauw'