Onderwerp: Mijn T&T 'bilts blauw'
Hier dan ook mijn wedstrijdtaart. Helaas zelf vergeten een goede foto te maken en de andere foto's krijg ik maar niet in mijn album...

http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn T&T 'bilts blauw'
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier dan ook mijn wedstrijdtaart. Helaas zelf vergeten een goede foto te maken en de andere foto's krijg ik maar niet in mijn album...

Super! Jammer dat ik hem niet in het echt heb kunnen bewonderen!
Heel leuk vooral die tegeltjes onderin en de molen helemaal TOP!
Iemand wil je vast wel een mailtje sturen met foto's.
Dit is ook al zo'n hele mooie, Hollands Glorie op en top!
Iemand wil je vast wel een mailtje sturen met foto's.
Die heeft ze al gehad, maar daar doelt ze waarschijnlijk ook op: die krijgt ze niet in haar album.
Maar Miekje, in deze taart was de smaak JUIST belangrijk. Vertel op, wat zat er in??
En hij was natuurlijk super de super, dat had ik je al verteld!
Die van jou was ook weer een toppertje!!!! Had je meer punten dan vorig jaar?
Super vond ik hem!
Hihihi oja, de vulling....Er zat een chocolade rumcreme in met gekarameliseerde hazelnoten en aardbeienjam. Alleen het kapsel was nogal droog vond ik....G
erg mooi! en snap dat je baalt dat je een paar punten minder hebt dan vorig jaar. hij is echt toppie!
Kan me voorstellen dat je heeeel nieuwsgierig bent!
Je mag in ieder geval trots op jezelf zijn, want je taart is echt te gek!
vond hem geweldig!!!!
Waauw, echt heel erg mooi!!
Het is een hartstikke mooie taart hoor, zo lief met dat "bilts" blauw !
Zowel mijn moeder en ik vonden hem super mooi. Helemaal onze stijl. Vooral mijn moeder is gek op Delfts blauw.
Stiekem zouden we hem n
Super gedaan joh! Ik vind het echt een van de mooiste taarten die voor T&T gemaakt zijn!
Wat een dotje! Heel mooi oerhollands en echt heel mooie details, vooral die tegeltjes maken het helemaal af.
Stiekem zouden we hem n
Mijn website: Presentaart
Ik vond dit een van de mooiste taarten, ik zei nog tegen iemand , die gaat winnen, wist ik nog niet dat hij van jou was.
Hij is echt prachtig.
vind en vond hem super mooi.
Helemaal de molen vond ik geweldig
Gelukkig...ik miste hem al! Ik vind hem supermooi!
Minder punten...maar toch w
Deze vond ik zow mooi. Die kon je tenminste goed zien achter het lint.
Zoooohhhhh miekje wat een superstrakke taart!!!! En erg mooi geschilderd, strakke hand meis!
Wederom verhinderd voor de beurs (maak het allemaal goed in B, maar ja daar zie ik dus jou creaties en van de hollandse medebaksters niet....) volgende keer wil ik je echt in actie zien!
He daar is tie eindelijk Deze was mijn favoriet. Helemaal super! Ook naar mijn idee helemaal naar het thema. Jammer van de punten, ik weet niet welke taart je vorig jaar had, maar deze was in elk geval top!
Oooo, gelukkig daar is ie.
Zei gisteravond nog tegen Koenie ( in een telefoongesprek van mmmm...3uurtjes), waar blijft Annemieke haar taart nou in de parade, hij was zooooooo mooi.
Vond het echt een van de toppers en een dik, dik, dik verdiende tweede plaats.
En ja wat de punten betreft , je krijgt er van mij minstens 20 bij hoor meid.
Trouwens, hoe maak je van die enorme hoge kapsels?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn T&T 'bilts blauw'