Onderwerp: Niet alleen de marokkaanse bruidjes krijgen HennaArt op hun handjes...
Maar ook de taarten op de Hennadag 

Vulling is van room, ananasstukjes en een laagje 4-vruchtenjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Niet alleen de marokkaanse bruidjes krijgen HennaArt op hun handjes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar ook de taarten op de Hennadag 

Vulling is van room, ananasstukjes en een laagje 4-vruchtenjam.
mooi hoor daar ben je vast en zeker lang bezig mee geweest!!!!
Haha nogal ja
maar vind het echt een uitdaging!
Ziet er erg goed uit, dat zal zeker wel veel tijd hebben gekost. Maar met een mooi resultaat!
Mooi gemaakt zeg!!! Wat een werk!!
mooi kunstwerk 
Heel mooi kunstwerkje.
Bedankt dames, ben echt een amateurtje maar dat komt wel goed 
Dat is leuk gedaan !
Mooi zeg prachtig effect!
Heel gaaf! Blijft toch altijd mooi, dat zwart en wit
Wat een kunstwerk, knap hoor!
Groetjes,
Marja
Tnx 
Oh wat leuk zeg!! Je moet er maar opkomen, ben je zelf marrokaans?
Oh wat leuk zeg!! Je moet er maar opkomen, ben je zelf marrokaans?
Ja! Haha 
Mooi hoor
Helemaal geweldig ze wat een prachtig taartje en wat een (fantastisch) werk!
Wat een aparte taart. Ik zit met open mond te kijken zo mooi. Ik zou het ook wel eens willen proberen. Wil je niet verklappen hoe en waarmee je dit zo mooi voor elkaar gekregen hebt. Of wel? Please!!
Wat een aparte taart. Ik zit met open mond te kijken zo mooi. Ik zou het ook wel eens willen proberen. Wil je niet verklappen hoe en waarmee je dit zo mooi voor elkaar gekregen hebt. Of wel? Please!!
Haha, dank je wel. Maar natuuuurlijk wil ik het uitleggen!
Versiering op de taart is van kant en klare icing (heb er wat kleurstofjes bij gedaan om een echte hennakleur te krijgen, mosgroen/bruin) Met wat uitstekers (waaronder Arabia en bloemenuitstekers die te verkrijgen zijn bij de webshop) figuurtjes ''gestempeld'' in de met fondant bedekte taart en vervolgens met een spuitzak en een spuitmondje van wilton (waarmee je lijnen kan spuiten) over de stempels heen. Ter afwerking heb ik de lijnen bewerkt met een kwastje zoals op de foto te zien is.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen
!
Prachtig !
Ja hoor, je hebt duidelijk uitgelegd. Nu zie ik ook wat je bedoeld met een kwastje bewerkt. Ik denk dat ik het zeker ook eens ga proberen. ik vind het namelijk echt prachtig.
Succes verder hoor.
mooi!
ziet er heel mooi uit.
Erg mooi gedaan!
Wat knap gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Niet alleen de marokkaanse bruidjes krijgen HennaArt op hun handjes...