1

Onderwerp: dit was niet echt een succes...

gisteravond met een impressiemat gemaakt. de eerste (met rondjes en stipjes) ging perfect, maar daar had ik de figuurtjes in de fondant laten vallen met het rollen. nu wilde ik de figuurtjes op de fondant laten vallen. maar bij het rollen verschoof de mat. daardoor is de print niet overal even netjes en hier en daar zie je dat hij verschoven is doordat de figuren door elkaar lopen (ik durfde hem dus ook niet overal goed glad te smootheren, bang dat de hele print weg zou vallen...)... domme kwebbeltje.... het heet ook niet voor niets een ímpressiemat anders had het wel een oppressiemat geheten, ach ja, je moet eens wat proberen he? hij is gevuld met een restje aardbeienvlaaivulling wat ik nog overhad en een beetje vanillecreme. hij gaat gewoon hier de vriezer in. komt vanzelf wel een keertje voor de dag als ik iets lekkers nodig heb ;)
kleurtje vind ik wel heel erg leuk, electric green van americolor. jammer dat de webshop deze kleurtjes niet verkoopt :grr:
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/340640355.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: dit was niet echt een succes...

Nou ik vind hem super leuk geworden hoor! En die kleuren heb ik ook gehaald, en ik zie nu dat ik daar geen spijt van heb!!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

3

vind de taart prachtig, en een mooie kleur hebben :)

4

hij is gewoon mooi hoor! en idd die kleur is super! Niet bij de webshop? :( waar dan wel?

groetjes Ellen

5

ik vind hem leuk/mooi hoor!!! Niets meer aan doen.

6

deysi schreef:

ik vind hem leuk/mooi hoor!!! Niets meer aan doen.

nee, ik doe er ook niets meer aan, het is meer van de print kan er beter ín gedrukt worden dan dat hij er

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Hartstikke mooie taart, ik vind de kleur ook heel mooi ! en door de print op de fondant zijn er verder niet zoveel versieringen meer nodig om hem af te maken !

Groetjes, Conny

8

Mooie taart, met een prachtige kleur! Smaakvol hoor!

Groetjes WendyK

9

Vindt hem leuk en de kleur is geweldig!

10

hoi kwebbeltje,

hartsikke mooi hoor!
maar even een vraagje: doe je 'm gewoon in een plasticzak in de vriezer?

groetjes sjakkie

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

11 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-10-2008 14:40)

bij mij gaat het gewoon in een taartdoos met plastic zak in de vriezer en dan later verhuizen naar de koelkast in de taartdoos zonder plastic zak. en even voor het aansnijden uit de koelkast en open laten staan....

voorheen ging het zonder plasticzak hoor. ging ook altijd goed, maar ik hoorde later van die plastic zak, dat doe ik met deze nu voor het eerst.

12

Die is gaaf....mooie kleur...:thumb:

Groetjes Marlies.

13

Wauw ziet er super uit!
Gave kleur..

14

Ik vind het een lieverd!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

15

vindt hem echt supermooi geworden en een gaaf kleurtje. Heb zelf electric purple ben benieuwd

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

16

ik vind hem helemaal leuk !!!!!
super kleur en echt een heel leuk motiefje
toeval ook dat ik daarstraks met mijn matje aan de tafel zat en dacht ... zou je hem ook andersom kunnen rollen
niet eens gedacht aan de smoother dus ben blij met de tip :D dank je wel

ik heb ook alle kleurtjes van americolor besteld een paar weken geleden
meerdere webwinkels verkopen ze (indd helaas niet hier :()

vind hem wel fijn werken alleen met de bruine kleuren smaakt de fondant een beetje vreemd
verder echt hele goede mooie kleurstof
en die electric kleuren zijn echt super !!!!!

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

17

leuke taart zeg. Gaaf kleurtje groen, mooie combi

18

Bedankt, nou MOET ik die kleur dus ook hebben h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

19

Hartstikke leuk! Mooie kleur groen.

Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

20

Inderdaad een leuk kleurtje groen!
En je taartje vind ik er mooi uit zien!

21

vind em erg mooi hoor!

groetjes José

22

Heel mooi!
Te gekke kleur groen ook!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

23

Ik vind hem er super uit zien.
Als je niet verteld had wat er mis was gegaan dan had ik gedacht dat je het zo wilde hebben want het ziet er toch echt leuk uit.

Trouwens in vriezen met met slagroom als vulling kan dat Kwebbeltje?
Denk vraag het even hier.

*Hugs* C.

24

CMagic schreef:

Als je niet verteld had wat er mis was gegaan dan had ik gedacht dat je het zo wilde hebben want het ziet er toch echt leuk uit.

*Hugs* C.

ik denk wel dat het kan hoor, denk maar aan de taarten bij een supermarkt in de vriezer, maar zeker weten doe ik het niet. ik werk zelf  nooit met slagroom. ik maak meestal vanillecreme (gewoon botercreme met vanille smaak, alleen zeg ik nooit het woordje boter ;) anders moeten ze het gelijk al niet...)

25

kwebbeltje schreef:
CMagic schreef:

*Hugs* C.

ik denk wel dat het kan hoor, denk maar aan de taarten bij een supermarkt in de vriezer, maar zeker weten doe ik het niet. ik werk zelf  nooit met slagroom. ik maak meestal vanillecreme (gewoon botercreme met vanille smaak, alleen zeg ik nooit het woordje boter ;) anders moeten ze het gelijk al niet...)

Bedankt voor je antwoord.
Mijn Mega Mindy taart moet met slagroom dat wil de mama dus vandaar.
Zelf vind ik dat er zo veel lekkere dingen zijn dat slagroom uit is ahahahahha