26

Re: Winnie, knorretje en lollifant!

Het is toch wel fijn dat ze dan een mailtje sturen, blijf je niet met vragen zitten.

Groetjes, ma

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

27

Ziet er super uit!!

:thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

29

Leuk hoor..... :D

cake a day, takes the sorrow away!!!!

30

Ze zijn mooi!!

31

wat een lieve taarten zijn dit

info@minniescakes.com

32

En ik vroeg me in het begin nog af of er ook bij mij in de buurt taarten-baksters wonen..... die vraag is ruimschoots beantwoord geloof ik ! :D

Wat spannend, zo'n eerste bestelling voor vreemden en wat een prachtige taarten heb je gemaakt !!!

Mag ik vragen wat je gebruikt voor die leuke 'onderplaten' onder je taarten? Zit daar karton in, of iets anders? En dan nog plastic over het papier of zo?

Groetjes, Conny

33

Prachtige taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

34

cbuckens schreef:

En ik vroeg me in het begin nog af of er ook bij mij in de buurt taarten-baksters wonen..... die vraag is ruimschoots beantwoord geloof ik ! :D

Wat spannend, zo'n eerste bestelling voor vreemden en wat een prachtige taarten heb je gemaakt !!!

Mag ik vragen wat je gebruikt voor die leuke 'onderplaten' onder je taarten? Zit daar karton in, of iets anders? En dan nog plastic over het papier of zo?

Dat is idd karton met inpakpapier en dan plastic er omheen!!! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl