1

Onderwerp: Late T&T taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4PHJN4M3.jpg

Hier nog even mijn inzending voor de volledigheid.
Omdat ik de royal icing demo en workshops ging doen heb ik geprobeerd een tulp te spuiten.
Ik vond zelf dat ze best aardig gelukt waren vooral omdat er nog nooit een tulp gespoten is en zelf wilton nog niet op het idee van een tulp gekomen is.

nou toen had ik dus een berg tulpen en besloot ik toch maar even snel mee te doen(ook al was er tijdnood).
nou niet onverdienstelijk gedeelde derde plaats (helaas wel in de c maar ja beter dan niets).
volgende keer beter wel jammer dat ik ten opzichte van vorige keer een lagere score had maar het hoofddoel was de jurie beoordeling zodat het nog lekkerder wordt.

helaas heb ik de andere inzendingen helemaal niet kunnen bekijken gelukkig staan er veel op het forum en ze zijn stuk voor stuk geweldig wat een werk heeft iedereen erin gestopt zeg!!!

Prachtig en orrigineel stuk voor stuk.

allemaal gefeliciteerd met jullie creaties!!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

2

Re: Late T&T taart

wat een mooie tulpen zeg. Echt super, een orgineel idee, zo in het schilderij, jammer dat er geen handtekening onderstaat.. een echte saskia of zo.. over 100 jaar miljoenen waard :)

3

Wat een leuk schilderijtje! De tulpen heb ik ook nog niet gespoten gezien, tot vandaag, goed gelukt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

ziet re heel mooi uit :thumb:

5

hee, deze heb ik gemist. maar hij is wel heel mooi. Zeker die gouden ondergrond. Hoe doe je dat?  De tulpen zijn ook heel mooi!

groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

6

Heel mooi gedaan, maar volgens mij heb ik deze dan zaterdag helemaal gemist en dat is zonde.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

7

Vlits schreef:

Heel mooi gedaan, maar volgens mij heb ik deze dan zaterdag helemaal gemist en dat is zonde.

Stond naast Wendy's taart! Mijn taart stond ook aan die kant en dus heb ik hem goed kunnen bekijken...ik vind dat spuiten zo lastig...dus vind ik deze superknap! Leuk bedacht ook...een schilderijtje!

Je hart fluitsert, luister goed!

8

Ehm dat verklaard misschien een heleboel, sorry Sas :o

Life is uncertain... do the wud first! ;)

Saskia, je had ook een mooi stukje werk geleverd. En nog gefeliciteerd met je 3de plaats.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Mooi!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

11

mooi gedaan!!

groetjes José

12

Mooi zeg !!!

Groetjes, Conny

13

erg leuke taart

14

Wat een mooi plaatje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Leuk dat je toch nog meedeed! Vond het leuk je te ontmoeten!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl