101

Re: Mijn T&T Efteling taart.

wendy schreef:

Verse framboosjes en chocolade stukken er bij stoppen tijdens het vullen. :)

Ja erg lekker hoor, ik heb hem mogen proeven, want de winnaar moet je natuurlijk geproefd hebben. Schrok eerst even want er zat iets hards in, maar gelukkig dat was een heerlijk stuk chocola. Je vertelde mij dat je 2 uur over langnek had gedaan. (hoofd 1 uur en en rest ook 1 uur) Dat vind ik al verbazend maar hoeveel uur zit er dan wel niet in de hele taart?? Vond het erg leuk om nu te weten wie Wendy is. Had al veel over je gelezen hier op de site en al heel wat van je mogen bewonderen. En binnenkort ga ik hopelijk iets van dat moois van je leren op een workshop. Verheug ik mij nu al op.

gr Ellen

102

zwijmel..... hopelijk....ooit

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

103

Nou, ik heb je wel een paar keer gesproken op T&T maar volgens mij helemaal niet gefeliciteerd :O  Bij deze: van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik wist meteen dat ie van jou was trouwens. Alhoewel dat niet zo heel moeilijk was, ik hoorde je zeggen  uitdeweg, uitdeweg, hij is heel zwaar""  :lol:) door het witte papier heen en de tafel ging erg op en neer toen je jouw gevaarte neerzette :lol:
Dus toen ik later de wedstrijdtaarten ging bekijken was het voor mij niet zo moeilijk meer. Daarnaast was hij weer zo prachtig afgewerkt!! En volgens mij houdt de jury erg van chocolade taart. Ik had ook een chocolade taart en ben 11e geworden in de B-klasse. Maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben...
Geniet er lekker van !

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

104

Het was een schitterende taart, laten we eerlijk zijn. Het was gewoon overduidelijk dat je ging winnen :) Hij was prachtig! Origineel, mooi afgewerkt, weer super mooie details.. gewoon wauw!

105

Oh!!!! Wat Mooooooi!!!!!!!!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

106

Ik durf niets meer te zeggen....
Alles wat hier boven me staat vind ik ook :)

Complimenten en ook mn complimenten aan Ruud en Liam die je toch maar in staat stellen om je kunsten te vertonen.

107

Wauw, wat een pracht-taart zeg !!!

Groetjes, Conny

108

petrabennes schreef:

ook mn complimenten aan Ruud en Liam die je toch maar in staat stellen om je kunsten te vertonen.

Graag gedaan.

20 & 21 april 2013 Elf Fantasy Fair
Kasteel De Haar, Haarzuilens.

109

Super taart GEWELDIG!!

Groetjes,
Marja

110

*zucht*

In 1 woord......PRACHTIG!!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

111

Ow wauw, helemaal prachtig! En dan te bedenken wat je die week nog allemaal meer hebt gedaan en dat je dit er dan nog bij doet. Diepe buiging!

112

Lieve Wendy

Nou baal ik helemaal dat ik niet kon gaan naar T&T!!!!!!

Hij is echt geweldig die taart!!!

Gefeliciteerd met je zeer welverdiende eerste plaats, en wil je ons op de hoogte houden van eventuele gebeurtenissen naar aanleiding van het winnen van de prijs?

Ik kan me zo voorstellen dat als de efteling er lucht van krijgt dat daar nog wel eens iets moois uit kan voortbloeien..........

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

113

Wendy ik vind je taart geweldig,echt!!!!

maar is het wel zo eerlijk om de andere taartenbaksters aan jou te laten meten?

Jij hebt je al bewezen!!!!
Maar Wendy ,nogmaals ik vindt je taart superfantastisch de rest wil op zijn minst zo goed , niet beter zijn.

Wendy je moet je ook nog uren besteden aan een taart.
maar snap je ook dat anderen dan geen eerlijke kans maken dan?

cateren is ook gebakjes maken :)

114

Ikkie schreef:

Maar Wendy ,nogmaals ik vindt je taart superfantastisch de rest wil op zijn minst zo goed , niet beter zijn.

Ik vind het alleen maar geweldig om zoveel professionaliteit te zien bij wendy's taarten en het motiveert mij des te meer om bij te leren.
Ik wil dat ook kunnen...en leg mijn lat misschien wel veel te hoog maar dat niveau ooit behalen is mijn streven. Een beetje competitie en uitdaging moet er ook wel zijn vind ik. (hoor mij..net de vierde taart gemaakt..maar vol goede moed! ha ha)

Enne wendy... bewondering voor je taarten!! verras iedereen en inspireer iedereen telkens opnieuw aub!

115

Ikkie schreef:

Hihi, je doet nou net alsof ik de enige was die kans had om te winnen. ;)
Dat is echt onzin hoor meid, denk aan grote verassingen die af en aan op de proppen komen.
Vorig jaar was daar ineens Kaatje met haar super nar.
Op de i love cake kwam daar de voor ons onbekende topper ruth en zo zijn er vast meer mensen die we niet kennen die steen goed zijn.
En vlak vele namen hier niet uit, miekje is ook top en ik dacht dat annette en wietske ook mee deden individueel dan, ook twee sterke concurenten.
Nee hoor, voor mij was er zeker uitdaging.
En laten we eerlijk zijn, er zijn er vele die langer taarten maken dan ik, dus als we moeten gaan kijken naar ervaring. ;)
Ik weet wel dat ik niet iedere keer mee zal doen hoor, dat zou mischien de wat beginnende baksters tegen houden volgend jaar, vandaar dat ik het nu pas op het laats aangaf. :)
Dus meiden, voor volgend jaar zal ik me dan niet inschrijven. ;)

116

(Dus meiden, voor volgend jaar zal ik me dan niet inschrijven.)
Nou ja zeg, mooie boel.
Ieder is vrij om mee te doen.
Ook jij.
Daarom heb je toch ook verschillende categorie

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

117

Natuurlijk ga je volgend jaar gewoon weer meedoen!! Wat een onzin!! Ik doe volgend jaar ook weer mee, ik had toch wel spijt dat ik niet meegedaan had maar ik ging het nu gewoon niet redden.
En het gaat toch om je persoonlijke prestatie, om die te verbeteren met de punten en catagorie...
In de sport is het toch ook zo, dan kan je toch ook niet zeggen, nou Pietje doe jij maar niet meer mee hoor want jij wint altijd... wat een onzin.. Moge de beste winnen!! :)
Dus Wendy, niks van aantrekken.

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

118

Trouwens je doet er iedereen een plezier mee om weer mee te zien, want iedereen vind het toch geweldig om een taart van jou in het echt te zien ?? :Y
Dus.

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

119

Oh oh wat is ie toch leuk, dit is inderdaad typisch Nederlands!
Helemaal top!

Groetjes Laura!

120

wendy schreef:
Ikkie schreef:

Hihi, je doet nou net alsof ik de enige was die kans had om te winnen. ;)
Dat is echt onzin hoor meid, denk aan grote verassingen die af en aan op de proppen komen.
Vorig jaar was daar ineens Kaatje met haar super nar.
Op de i love cake kwam daar de voor ons onbekende topper ruth en zo zijn er vast meer mensen die we niet kennen die steen goed zijn.
En vlak vele namen hier niet uit, miekje is ook top en ik dacht dat annette en wietske ook mee deden individueel dan, ook twee sterke concurenten.
Nee hoor, voor mij was er zeker uitdaging.
En laten we eerlijk zijn, er zijn er vele die langer taarten maken dan ik, dus als we moeten gaan kijken naar ervaring. ;)
Ik weet wel dat ik niet iedere keer mee zal doen hoor, dat zou mischien de wat beginnende baksters tegen houden volgend jaar, vandaar dat ik het nu pas op het laats aangaf. :)
Dus meiden, voor volgend jaar zal ik me dan niet inschrijven. ;)

Meid, ik vind dat je volgend jaar gewoon weer mee moet doen hoor!! Ik vind het grote onzin dat als je dus toevallig erg getalenteerd bent je niet meer mee zou mogen doen!! Het is juist heeeerlijk om naar die mooie taarten te kijken!!

Ik vond het bijvoorbeeld ook heel jammer dat Annette en Wietske niet meededen en er waren nog een paar h

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

121

Gefeliciteerd meid, tja ik had dus niet meteen door dat het een "Wendy" was, maare......................NIET NORMAAL.................. Bedoel dus echt ongeloofelijk gaaf, knap, mooi en alles wat hier ook gezegd is :thumb:

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

122

Nou mijn mond valt weer open van verbazing.
Hoe krijg je het elke weer toch weer zo voor elkaar.
Hij is echt SUPERRRRRRRRRRR

123

Voor dit een discussie wordt:
Ik bedoelde niet dat Wendy zich maar niet moet inschrijven hoor.
Ik vergaap me ook aan haar taarten, maar elke taart die ingeleverd wordt daar toch vergeleken met de andere taarten lijkt mij.
Ik zou in ieder  geval zoiets hebben van oh daar kan ik toch niet aan tippen.

Misschien dat er naast de bestaande catagorieen dan  maar een aparte catagorie voor gevorderden bij moet?

cateren is ook gebakjes maken :)

124

ik denk dat die categorie

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

125

Ikkie schreef:

Voor dit een discussie wordt:
Ik bedoelde niet dat Wendy zich maar niet moet inschrijven hoor.
Ik vergaap me ook aan haar taarten, maar elke taart die ingeleverd wordt daar toch vergeleken met de andere taarten lijkt mij.
Ik zou in ieder  geval zoiets hebben van oh daar kan ik toch niet aan tippen.

Misschien dat er naast de bestaande catagorieen dan  maar een aparte catagorie voor gevorderden bij moet?

Als Wendy niet had meegedaan, was niemand in de A-categorie terecht gekomen! Zij is de enige die genoeg punten bij elkaar had om dit wel voor elkaar te krijgen, er is dus geen discussie. De A is dus "gevorderden".

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl