jonkvrouwtje schreef:Ik vroeg me alleen af, heb je speciaal voor deze vormen een hoeveelheid mix gemaakt en hoe veel had je dan ongeveer nodig?
En welke temperaturen en baktijden heb je aangehouden ongeveer?
Trouwens, misschien een hele domme vraag hoor, maar ik had zo stiekemweg begrepen dat bij een echte topsy turvy de boventaart zeg maar verzonken wordt weggewerkt in de onderste taart? waardoor de bovenste taart eigenlijk rechtop staat ook al lijkt ie scheef. Snap je wat ik bedoel? 
Ik nam eigenlijk aan dat dat bij deze kleintjes niet hoeft omdat het zo mini is, maar ik vroeg het me gewoon af...
groeten
Janet J.
Ik heb cupcake mix gebruikt. 250 gram mix, 125 gram boter en 2,5 ei.
Het was een gokje, maar toevallig genoeg voor de 3 blikken. Ik heb ze gebakken op 160 graden. Weet niet meer precies hoe lang, ik schat zo'n 60 minuten ofzo? Ik heb het namelijk steeds met wat minuten verlengd dus weet de totale baktijd niet meer...
Ik heb ook wel eens ergens op internet gezien dat topsy's eigenlijk verzonken waren. Maar het kan ook heel goed om ze niet te laten verzinken, zeker bij deze kleintjes. Wat zou dat een gepriegel zijn!
Mischien bij grote stapels van 5 lagen ofzo, dat het wel verzonken is....
Ik heb deze kleintjes ook niet gestut of iets, gewoon boven op elkaar gezet. Het was toch alleen maar voor de uitprobeer.