1

Onderwerp: GRRRRRR...Hotwheels...

Begin bijna te denken dat ik maar geen jongens taarten moet gaan maken. De wens was een hotwheels taart voor ramon die 6 werd. Een watte? Een hotwheels! Oke...ik heel diep graven in mijn geheugen en volgens mij had je vroeger lang geleden in de jaren tachtig van die autootjes die in een looping kon ofzoiets. Effe gegoogled en ja hoor dat zijn hotwheels, inmiddels helemaal opgepimpt naar het heden. Dacht een looping te maken, helaas wilde die niet hard worden en heeft een dochter er met haar kostbare vingertjes (waar haar vader en ik zo ontzettend ons best op hebben gdaan) een halve looping van gemaakt, Gisteren maar onder jozef een auto geboetseerd. Met 3 meiden in huis geen voorbeeld van een auto, wel van barbies en andere roze dingen. Het eind resultaat leek wel een "lelijke eend" waarschijnlijk onbewust mijn voorkeur geboetseerd. Vandaag een kapsel gebakken simpel gevuld en toen bekleed met een marsepein die ik nooit meer wil hebben 9plooien, scheuren en niet elastisch). Dus ik denk dat ik volgende week maar de 14 liter emmer ga bestellen...tsing tsing.
nou ja dit is hem dus. Niet tevreden....denk echt dat ik het maar bij meisjes taartjes moet houden...zucht

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GWEDFCO8.jpg

Groet Corinne

2 Laatst bewerkt door kwebbeltje (27-10-2008 18:19)

Re: GRRRRRR...Hotwheels...

ik vidn dat je het er nog goed vanaf gebracht hebt hoor!!! vooral het logo met de letters vind ik erg hotwheels (ja ik heb 2 jongens in huis ;) ) tip voor de hotwheel auto: die zijn in verhouding kleiner, langer en platter. (niet dat ik het je na doe hoor :S) wielen iets verder uit elkaar? ik weet niet precies... de rest vind ik geweldig als hotwheel taart!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Mijn zoon van bijna 8 kijkt net mee en roept gelijk OOO wat cool een hotweels en wat een gave pilonnen.
Dus het zit vast wel goed met je taart, vind de naam erg mooi gedaan.

Groetjes Mariëlle

4

Erg leuk!

5

Hij is heel leuk,je letters zijn mooi !!

6

vind em toch erg leuk geworden hoor!

groetjes José

7

Ik vind em ook heel leuk!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

8

hij is super, mijn zoontje is 2 en kent alleen bliksem en takel

9

Mooooooooooooooooooooi

cake a day, takes the sorrow away!!!!

10

Nou ik vind het een superleuke taart geworden!!

11

Stoere taart joh, erg leuk

Groetjes Ingeborg

12

Zo dat is knap..........

Vele en lieve groetjes Nicole

13

ik vind hem erg leuk

14

Ik vind het heel goed gedaan zeg. De naam heb je ook super op de taart gezet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.