76

Re: Mijn T&T Efteling taart.

Wendy, van harte met je eerste prijs maar misschien nog meer: van harte met je geweldige talent!!!! Ik blijf me verbazen over zoveel creativiteit die tot in de perfectie uitgevoerd wordt! Fantastisch! En helemaal zo geweldig leuk dat je dat met de rest van taartminnend Nederland wilt delen!

Heb nu eindelijk de tobbe dvd in m'n bezit, ben 'm in delen aan 't bekijken, zonde om 't ineens allemaal achter elkaar te doen :lol:  (wie wat bewaart die heeft nog wat!)

"Begin de dag met een dansje..."

77 Laatst bewerkt door Petra's Cakes & Parties (26-10-2008 22:22)

Wendy, Wendy,

Hoe kunnen we ooit aan jou tippen???

Ik had zaterdag al bij iemand iets gelezen over een Eftelingtaart, en toen dacht ik al dat die van jou moest zijn. Want wie durft het in hemelsnaam aan Nederlands trots te verwezenlijken in fondant?
De foto levert het bewijs, je bent en blijft hoog boven eenieder van ons verheven als het op taartcreaties aankomt.

Maar dat wil niet zeggen dat de rest niks is; mijn hemel, ladies, wat hebben jullie allemaal ontzettend je best gedaan voor T&T. Allemaal een groot compliment!
Helaas was het vanuit Eindhoven zo'n ***eind rijden, dat ik het echt niet kon inplannen in mijn altijd drukke weekenden. Jammer, want ik wil jullie ook wel eens in het echt zien...

Enne, Wendy, nieuwe uitdaging: Madurodam?

Groetjes,
Petra
aka MissPeBblE

78 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (26-10-2008 22:41)

:thumb: En nogmaals Gefeliciteerd.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

79

Tja, wat kan ik nog zeggen na al het bovenstaande.....

Hij is gewoon fantastisch, tot in elke klein detail, en die langnek, zo gruwelijk echt. Meesterlijk gewoon!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

80

Gefeliciteerd met je prijs.
Hij is ook echt geweldig! Vooral die Langnek!

81

Van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Mariëlle

82

Zo mooi, zo gedetailleerd, dat kan er maar een maken volgens mij. Toen ik hem op een foto zag dacht ik al, die zal vast van Wendy zijn en jawel.... Geweldige taart, ik ben g

Groetjes, Sylvia

83 Laatst bewerkt door wendy (26-10-2008 23:28)

O, meiden, :O 4 pagina's met van die lieve opmerkingen, ik zit hier blozend op mijn stoeltje heen en weer te wippen hoor. :D Heel erg bedankt. :Y

Wel grappig dat ik toch een stuk minder onopvallend te werk was gegaan met mijn stijl dan ik dacht. :D Hoorde toch wel wat mensen zeggen op de beurs, O was die van jou???

De choco biscuit is inderdaad heerlijk. Ik vrees dat het niet echt een spannend recept is hoor. Het is gewoon de choco biscuitmix die de hebshop als het goed is nu ook in het assortiment heeft zitten. :Y Wel belangrijk om er op he laatst even bij te blijven. Dus niet te droog bakken hoor en ook die ovens niet zo hoog, is echt niet nodig. ;)

De frambozencreme werd ook erg lekker bevonden door vele, en vooral door Ruud en Mij. :D Heb lekker nog een flinke zak in de vriezer liggen. :lol:
Niet schikken want het is TE simpel. :D
Je maakt de botercreme mix met wat minder water.
Dan pureer je frambozenjam en daar zeef je de pitjes uit.
Dan mix je er een paar goede lepels doorheen en een drupje roze kleurstof om de kleur een beetje mee te helpen. ;) Verse framboosjes en chocolade stukken er bij stoppen tijdens het vullen. :)
De rest van de gelei stop je in de bovenste laag. Ik had daar nog een dun laagje choco creme onder gedaan, ook botercreme mix maar dan met wat cacao. :)

84

Je taart was helemaal geweldig...En je creme klinkt ook erg lekker, ik ga hem zeker eens proberen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

85

Jammer dat ik 'm niet in het echt heb gezien (en geproeft) maar het is echt weer een plaatje! Wat heb je Langnek mooi gemaakt, hij lijkt precies! Knap hoor met zo'n karakteristieke kop!

Groetjes, Jos

86

Ik ben ook dol op de Efteling...........heb hier verder geen woorden voor.....'zucht'

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

87

Kom ik ook nog even,om op je schitterende taart te reageren.
Hij ziet er echt heel erg gaaf uit,mooi gedaan weer hoor en gefeliciteerd!!!
Je zou hem bijna een foto naar de Efteling moeten sturen,als mail he!
Volgens mij hebben ze zoiets nog nooit gezien,behalve dan het huisje van de heks.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

88

Gefeliciteerd, Ook voor mijn vriendin, zusje en mijzelf sprong jouw taart er echt uit! Super! En inderdaad volgens mij is er ook maar

89

Alles is al gezegd natuurlijk. Hij is praaachtig. Terechte winnaar wat mij betreft en als ik hoor wat voor lekkere dingen erin zitten heeft dat ook niet tegengewerkt!

Gelukkig heb je lange Jan kunnen bewaren, want dat is echt een meesterwerkje!
En ja hoor, ik vond het wel een Wendy taart! Wie had 'm anders gemaakt moeten hebben???

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

90

Wen, ik vond en vind hem.......Supergigafabeltastisch GAAF!
En inderdaad ik was er in het begin ook niet echt van overtuigd dat hij van jou zou zijn. Mede omdat ik dacht dat jij ook niet mee mocht doen. Ik had 's morgens van Wietske en Anette nl al gehoord dat hun niet mee mochten doen.
Later begreep ik pas dat ze samen niet mee mochten doen, wel individueel.....
Van wie hij dan wel zou zijn, was me ook niet helemaal duidelijk hoor, ik kon nl niemand anders verzinnen..... (zo als Lieselotte ook al zei!)....

De smaak was inderdaad super zo ontzettend lekker dat ik hem vanavond met mijn chocobiscuit ook maar in de proeftaartjes doe. (in plaats van in de gewone biscuit ;).

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

91 Laatst bewerkt door Maaikelove (27-10-2008 11:32)

Gefeliciteerd Wendy!!!!! Echt een topprestatie als enige in klasse A!!
En de vulling klinkt echt heeeerlijk!! :9
Ga die mix eens bestellen in de webshop :)

92

Wendy hij was echt práchtig!!!  Trouwens de drie kleutertjes vd demo ook!!! Ik heb echt met open mond staan kijken met hoeveel gemak jij dat even doet!!  Het ziet er dan zo makkelijk uit en dan denk je: oh dat kan ik ook wel, maar als je dan probeert...pfff :S  Dan ben je er al h

93

Hoi Wendy,
Gefeliciteert met je overwinninghttp://smile.smilies.nl/499.gif
Ik heb na alle berichten nog een vraag wat zit er in die lange nek als steun?
Niet dat ik me er aan wil wagen een langnek te maken, gewoon hollandse nieuwsgierigheid. :D

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

94 Laatst bewerkt door corina (27-10-2008 13:55)

Tja Wendy van zullen we hier nou eens van zeggen.
Alles is al gezegd :(

Helemaal geweldig, Toppie weer :thumb:

Komt hij ook in de workshop ?? hihihi

95

ONGELOFELIJK!!!! Meid, meid, wat ben jij toch goed!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

96

WOW...echt super gaaf!!! :Y Ik ben nier geweest, maar gefeliciteerd. Je heb met deze supergeweldige creatie dubbel en dwars verdiend om te winnen.
Nogmaals van harte gefeliciteerd :thumb:

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

97

Oooooooooooooooo.....
Ben er stil van....... wat een pracht-exemplaar. Heel erg Anton Pieck, maar toch ook heel erg Wendy, hoor!

Helaas heb ik 'em niet in het echt kunnen bewonderen (ik was aan het feesten :D ), maar zo op de foto's ziet ie er waanzinnig uit.

Geweldig, meid!

(Enne wat was er nou die verrassing????? Ik heb het gemist, denk ik...)

98

wauw Wendy wat een supermooie taart, het gezicht van langnek geweldig mooi! En gewoon alles heel de taart op en top efteling..zit meteen met die muziekjes in mijn hoofd ;)

En je vulling klinkt heerlijk die ga ik met Jente haar verjaardag eens proberen, en ff snel de chocobiscuit op mijn verlanglijstje zetten voor ik hem straks naar de buuf mail voor onze gezamelijke bestelling.

enne je hebt weer met recht gewonnen denk ik, ik ben niet op T&T geweest en heb nog lang niet alle taarten hier bekeken maar deze taart s ECHT SUPER! Gefeliciteerd!!!

99

Hij was geweldig, had de eer hem in het echt te bewonderen! Helemaal mooi! En wat een enorm hoge score!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

100

heel erg gaaf mooi gemaakt :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl