Onderwerp: Pfff, Dit was me weer het weekend from hell ....
Hello ladies,
Hemeltje zeg, wat een weekend was het weer. Wat haal ik me toch telkens op de hals? Misschien kan er eens iemand een workshop organiseren over het leren nee zeggen, want daar heb ik blijkbaar nog wat moeite mee.
Nadat ik dus ja had gezegd tegen te veel bestellingen voor dit weekend, besloot mijn jongste dochter dat dit dan een goed moment was om ziek te worden. Ze is vrijdagnacht begonnen met overgeven, daarna hoesten tot in de vroege uurtjes, daarna koorts beginnen maken en dus heel hangerig geweest het hele weekend en mijn echtgenoot vond dit ook een geknipt weekend om een brandwond op te lopen tijdens een interventie (hij is brandweerman), en ook de zolder te gaan afbreken.
Ik was dus een stresskip eersteklas he.
Niet alle taarten zijn dan ook volledig naar mijn tevredenheid, maar ja, daar is niks meer aan te doen.
Hier komt het hele zootje. Vanavond heb ik nog een taart af te werken, die ze morgen komen ophalen. En dan beginnen we aan de bestelling voor volgend weekend. Ik vraag mij af wanneer ik eens ga proberen te slapen.
Voor Razina :
Meptaartje

Bedankt koekjes

Cupcakes

En de taart
Voor Lars :
Voor Nora :
Met deze taart heb ik echt afgezien, want die begon dus te smelten he. Ik zat echt met de bibbers dat dit verkeerd ging aflopen. Ik heb het gecamoufleerd want het was maar een klein beetje, maar ik hoop dat het niet te hard is opgevallen bij het aansnijden.
Voor Tiffany :
De foto is niet erg duidelijk, sorry.
Voor Neill :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBIIVNSE.jpg[/img]
Deze vond ik echt geweldig om te maken, zo leuk dat halloween gedoe.
Zoals je kan zien zat ik in de kroontjes dit weekend, en het is nog niet gedaan. Voor morgen heb ik ook nog een kroontjestaart staan. Ik heb geprobeerd er telkens iets anders van te maken, maar ja, het blijven kroontjes he.
Met dank aan alle inspiratie van het forum hier.
Groetjes en bedankt voor het kijken.
Peggy