Re: Mijn wedstrijdtaart (Oilily Babette)
erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart (Oilily Babette)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg mooi!
hij is erg leuk en het was erg gezellig met je
Vind m super! Erg leuk plaatje ook, en zo knap die lijntjes!
Hij is echt leuk!!
Helaas niet geproefd...
Wat een leuk plaatje
Met jou heb ik dus staan kletsen bij de cupcakes van mij met dezelfde print... Haha grappig dat ik nu pas weet dat jij het bent. Leuk!!
Heel erg leuk!
heel erg leuk was ie
@ Slankesas: Jaaa Babette heeft zulke leuke kaarten, wel grappig dat meerdere deelneemsters een Babette hadden uitkozen (en gelukkig niet dezelfde hihi).
@Dazwa: Ik vond het ook leuk om jou eens te spreken, of een keer of meer op de beursvloer haha
.
@ Jozien: Ooow Huib raast wel door, waar een wil is, is een weg. Het heeft me verbaasd dattie niet onder de tafel door is gekropen om een stukje voor je te kapen hahaha.
@ Glamour: Niet ik heb niet geschilderd. Ik heb gepuzzeld 
@ Bien: Graag gedaan hoor! Enne *bloos*
@Renate: De jury beoordeelde op verschillende punten, de afwerking, of die in het thema viel en ook smaak (en nog een paar punten)
@ Lorie: Dankjewel en ik vond het ook zeer gezellig!
@ Marlies: Jup het was ik
.
@ De rest: Bedankt voor het kijken en de complimenten
.
Wat een lief taartje!! Ik heb hem helaas niet geproefd...kun je nog een stukje komen brengen
??
Ik vind deze erg mooi !
Vind hem hardstikke leuk, dat plaatje is zo lekker vrolijk!
Wat een lief taartje!! Ik heb hem helaas niet geproefd...kun je nog een stukje komen brengen
??
Whahaha helaas pindakaas maar het middelste stuk heeft een reis na T & T gemaakt via Bilthoven, Lopik en Hellevoet om bij mijn paps en mams te belanden. En die hebben alles opgesnoept. Anders had je best wat mogen komen halen hoor
.
Hij is heel leuk,ik vondt hem erg strak.
Deze vond ik ook prachtig
, heel strak uitgevoerd en de vulling klinkt heerlijk
!
Ik vond hem prachtig, maar dat wist je al
Superknap gemaakt
Hoi Lydia,
Ja je taart was super, mooi hoog en strak. Leuk ontwerp, en de smaak was heerlijk.
Hij is errug leuk...super gedaan meid!!! 
Errug leuk gemaakt.
Vind het een hele leuke,mooi taart,leuk plaatje zeg!!
Ik vond die zo mooi strak en leuk gemaakt 
Meid, ik vond 'm hartstikke leuk! De Oilily-stijl vind ik sowieso erg gaaf en je plaatje is ook super. Heel mooi hoog en het allerbelangrijkste...........hij was erg lekker!!! Ik zou heeeeeel graag gedetailleerd jouw recept willen hebben om eens te proberen, please?!
En erg leuk, dat je op de beurs zo spontaan mij (en iedereen) aansprak, we weten tenminste nu wel wie Vlits is.
Jaaaah ook deze was erg leuk !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart (Oilily Babette)