1

Onderwerp: Toet toet! Hier komt... (geen cars ;))

...Putt Putt!

Putt Putt is een figuurtje uit een kinder-computerspelletje.
Ik heb de taart gemaakt voor het zoontje van mijn collega.
Wil jij een taart maken vroeg hij. Túúrlijk! Leuk dacht ik, een keer een Bumba ofzo, want die heb ík nog niet gemaakt. Het werd PuttPutt... n

Groetjes, Marielle

2

Re: Toet toet! Hier komt... (geen cars ;))

Ken het niet.. maar wel een heel vrolijk taartje!

3

Ik ken hem niet, maar hij ziet er erg leuk uti!

4

Hij is heel mooi geworden (mooi strak!), ondanks dat ik nog steeds niet weet wie/wat het is! :lol:
De kleuren zijn ook heel mooi gekozen, vooral voor een jongetje die 1 wordt.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

5

ik ken hem niet, maar ik wil je wel complimenteren met al jouw gekozen complementaire kleuren. super!!! kleurenleer ( ster van oswald) gehad of is het toeval?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Heel leuk gepuzzeld!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

7

ziet er super uit :thumb:

8

Ziet er heel mooi uit,super strak!
PuttPutt is een figuurtje uit een kinder cdrom.

9

ziet er heel leuk uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

Ik ken hem wel en hij is supergoed gemaakt :thumb:

Groetjes, Sylvia

11

Hartstikke mooi zeg, inderdaad mooie kleurencombinatie, vind dat altijd nog lastig 'gokken' !

Groetjes, Conny

12

Ken hem niet, maar wel heel leuk geworden

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Wij kennen Putt-putt wel hoor. Het is volgens mijn kinderen een erg leuk spel! Heb het zelf ook een keer gespeeld en vond het ook erg leuk.
Je auto is geweldig en lijkt sprekend. Dit idee ga ik onthouden!!

Groetjes Suzanne

Groetjes Suzanne.

14

Wat een leuk plaatje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

kwebbeltje schreef:

ik ken hem niet, maar ik wil je wel complimenteren met al jouw gekozen complementaire kleuren. super!!! kleurenleer ( ster van oswald) gehad of is het toeval?

Dank je voor het compliment, maar ik heb nog nooit van de Ster van Oswald gehoord :s :lol:
Riekt naar toeval dus, hoewel ik natuurlijk wel over de kleuren heb nagedacht :o. Goed uitgepakt dus. Dankjewel :)

Groetjes, Marielle

16

Whaha wat een leukerd.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Leuk plaatje! Ik ken hem wel trouwens, speelde het vroeger best vaak!! Puttputt is een autootje waar je dan mee rondrijd (op de computer) en allerlei dingetjes moet doen.. vond het altijd hartstikke leuk haha! :P

18 Laatst bewerkt door kwebbeltje (27-10-2008 08:42)

nou hier heel even in het kort
je hebt 3 primaire kleuren: rood,  geel en blauw.  als je die in een 3 hoek plaatst en je tekent er een 3 hoek in en je zou de kleuren mengen ontstaan de secundaire kleuren oranje, groen en violet. zoals in (snelgemaakt, sorry) bijstaand voorbeeld
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/340468731.jpg
als je kijkt liggen de kleuren  rood en groen tegenover elkaar, even als blauw en oranje als ook geel en violet. de tegenover elkaar liggende kleuren noemt met complementaire kleuren. deze kleuren zijn onderling niet te mengen tot een nieuwe kleur, zij heffen elkaar op en er ontstaat een grauwe massa. maar als je de kleuren naast elkaar legt ontstaat er juist een heel sprekende en sprankelende kleurcombinatie. de kleuren versterken juist elkaars aanwezigheid.

ik hoop dat je het een beetje snapt en misschien kun je er vaker gebruik van gaan maken bij het maken van de kleurkeuzes van andere taarten ;)

denk in het haarkleuren eens aan de zilvershampoo (violette shampoo) die gelig haar mooi zilver wit maakt of het simpele voorbeeld van kleine meisjes op vakantie die een groenige gloed in hun blonde haren hebben door de zee en chloor. dit is op te heffen d.m.v. 10 min tomatenketchup in het haar te doen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

Super leuk!

20

Dank je Kwebbeltje! Leuk om te weten!
'k Zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik nog es iets fleurigs ofzo ga maken :)

Groetjes, Marielle

21

Marielle14 schreef:

Dank je Kwebbeltje! Leuk om te weten!
'k Zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik nog es iets fleurigs ofzo ga maken :)

of als je haar groen wordt :P

22

haha altijd handig de kkleurenschijf! Ik vind de taart echt super!! idd een mooi kleurencombi! complenmentaire kleuren noemen we dat.

@ Kwebbel, heb je ook een tip om haat zo lang mogelijk rood te houden? (groene appels ofzo?? wel handig die tomaten, maar ik ben al rood hahaha) :lol: :lol:

groetjes Ellen

23

Oooh daar is Put Put! Had hem al eerder snel bekeken maar vergeten te reageren!!
Maar wat grappig die kleurencombinatie dat die zo goed gekozen is joh! Je hebt er gevoel voor blijkbaar ;)
Erg leuke taart is het geworden :)

24

Wow...wat een stakke vrolijke taart!

Dit was zeker het plaatje van de freubeldag  ;)

25

erg leuk, en dubbel zo leuk omdat ik een kleinzoon heb die STORM heet (4 jaar oud)