Onderwerp: mijn eerste puzzel plaatje DORA!!!!

ik wist iedere keer niet hoe ik moest beginnen. Gister op de beurs even staan gluren en vandaag maar geprobeerd....
Ben er zelf wel heel blij mee. Hij gaat donderdag de taart op. Groetjes Patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste puzzel plaatje DORA!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

ik wist iedere keer niet hoe ik moest beginnen. Gister op de beurs even staan gluren en vandaag maar geprobeerd....
Ben er zelf wel heel blij mee. Hij gaat donderdag de taart op. Groetjes Patricia
jeetje wat goed gedaan!! Als dat pas je eerste is hebben we nog mooie foto's in het verschiet zeg!
Heel erg leuk!!
Ik heb me er nog altijd niet aan gewaagd..
ziet er erg mooi uit zeg! Heb me toevallig zelf ook vandaag voor het eerst aan een puzzel gewaagd haha!
Jeetje, goed gepuzzeld hoor! Ik heb het ook nog maar 3 keer gedaan, maar ik vind het best lastig! Hoe heb jij de ogen gedaan? Eerst in het gezicht 2 gaten en dan daarna de ogen erin gemaakt? Ik had er dan last van dat het fondant niet allebei helemaal even dik was en je dus wat verschil zag 
Wauw, echt knap zeg voor een eerste. Heeel netjes gedaan, mooi afgewerkt 
Jeetje, goed gepuzzeld hoor! Ik heb het ook nog maar 3 keer gedaan, maar ik vind het best lastig! Hoe heb jij de ogen gedaan? Eerst in het gezicht 2 gaten en dan daarna de ogen erin gemaakt? Ik had er dan last van dat het fondant niet allebei helemaal even dik was en je dus wat verschil zag
ja ik heb eerst gaatjes gemaakt, toen wit er in en toen de bruine oogjes. Ik vond het eigenlijk meevallen al is het gewoon veel werk...
Een hele mooie dora.
Netjes gedaan zeg!
wow dat heb je mooi gedaan zeg
Zow dat heb je netjes gemaakt.
Hij is echt heel erg mooi! Knap hoor!
Die is heel leuk geworden. Mooie huidskleur!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste puzzel plaatje DORA!!!!