Re: mijn wedstijdklompboot
Jaaa die vond ik ook leuk.En hoe dat dan zo mooi bleef staan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn wedstijdklompboot
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jaaa die vond ik ook leuk.En hoe dat dan zo mooi bleef staan.
wat goed , ik had ook soepstengels in gedachte .
super idee .
De foto doet je taart geen recht zeg. In het echie is die veeeeel mooier.
Ik vind 'm zoooo schattig.
Heel mooi je klompboot! Leuk bedacht!
Ik vind hem heel erg leuk en over dat jatten ja dat snapt niemand.
Ja! Hier hebben we ook een poos bij staan kijken
: echt geweldig gemaakt en wat gedurfd van je om zo'n klomp van een giga zeil te voorzien! Gelukkig is hij heel gebleven, het geheel was echt een plaatje om te zien
.
Je proeftaartje is ook ontzettend schattig trouwens, jammer (en vreemd!) dat je muis verdwenen is
.
Ik vondt hem erg schattig,jammer van je muisje.
Je taartje is erg leuk!! Vond het een leuk idee!
Vervelend he? Dat je muisje is gejat. Ik was op zoek naar een mes om mijn taart aan te snijnden, mijn moeder en tante stonden gelukkig nog bij mijn taart. Maar daar kwam dus ook zo'n brutalerd! Ze keek eerst aandachtig naar mijn mickey en minnie, toen begon ze eraan te rukken om ze vervolgens helemaal van de taart af te halen. Ze lag ze op een bordje, haar man kwam, gaf haar een kus en ze draaide zich om. Toen realiseerde mijn moeder pas wat ze deed (ze stond een beetje paf) en toen tikte ze haar even op haar rug, dat ik ze graag zelf wilde bewaren. Ze keek mijn moeder aan alsof ze turks sprak.
Vind het toch echt wel brutaal hoor. Helemaal als de taart nog niet is aangesneden en daar nog " netjes" staat te staan. Is de taart nou aangesneden en ziet die er niet meer uit, dan zeg ik nog alla, maar dit vond ik ook niet echt leuk..
Toch jammer, volgend jaar in een gouden kooi brengen? hahaha.
Ontzettend leuke taart zeg!
Wat balen van de muis!Misschien dacht iemand dat die ook om te eten was?
Vind deze ook errug leuk...je proeftaartje vind ik eeeeeeeeenig!!! 
Ohhh was die van jou!! Ik vond hem superleuk! Ik had je mast en zeil ook al van dichtbij staan te bekijken, echt helemaal geweldig hoe alles bedacht is. En wat sneu dat iemand vanalles moet stelen waar iemand hard aan gewerkt heeft!
He Carina, je klomp vond ik ook super leuk, ja en waar je muis is gebleven? Ik vond het heel gezellig je te ontmoeten. C.U. in Birmingham.
Ik vond hem erg mooi en je proef taartje ook super gedaan !
Knap dat je dat met die mast en zeil zo voor elkaar hebt gekregen!
o wat is je proevertje ook leuk zeg!
hij was erg leuk, misschien heb ik wat gemist, maar op welke plaats ben je geeindigd?
Ik had mijn taartje gepost en daarna ben ik bij andere gaan kijken en zag dat mensen hun plaats erbij hadden vermeld. Ik ben uiteindelijk 11e geworden in de B-klasse. Het was mijn streven om in de middenmood terecht te komen van de B-klasse. Dus mijn missie was en is geslaagd. Je mag best weten, dat ik reuze trots op me zelf was met al mijn andere druktes om mij heen, een baan van 2 dagen, een gezinnetje met 4 kinderen (waarvan de jongste de afgelopen week ziek was en elke ochtend om 5.15 uur wakker werd en ik pas om 0.00 uur naar bed ging
)
Ik ben dan ook nu erg moe en ga gauw naar bed.
Wat een leukerd,het muisje in de klomp,top.
Hai Carina, wat vervelend dat je muis gejat is, wie doet dat nou?? Echt belachelijk. Hij was juist zo schattig!!! Ben trouwens blij dat ik toch maar naar huis ben gegaan ik stortte echt in en heb alle bende vandaag maar opgeruimd
Volgend jaar neem ik de dag voor T&T ook vrij en dan ga ik wel mee, beloofd!!!
Daar houd ik je aan hoor! Het staat hier oranje op wit, dus je kunt er niet meer onderuit 
Ik vond jouw muisjes echt superleuk! En dat proeftaartje was echt bijna net zo mooi als de 'echte' taart. Heel erg leuk gedaan... Ik ben om een uur of 12 weggegaan dus heb de uitslagen allemaal gemist en blijkbaar ook een heleboel taartendieven..! Wat een rare toestanden zeg!
wat een leuk idee!!
Deze vond ik ook superleuk en heel orgineel. Ook oerhollands, de klomp.
Echt heel leuk!!
Had je op de beurs al gesproken dat ik al weg was van je muisjes en boot natuurlijk. Ze waren echt om op te vreten hoor en ik heb je klompmuisje in close-up gefotografeerd zo'n schatje was het. Heb je je mesje uiteindelijk wel teruggevonden? of is die met muis en al verdwenen? Ik zag ook iemand met een molentje op een schoteltje lopen, dacht toen nog dat dat een stukje eigen werk was, maar na al jullie verhalen ga ik ook daar aan twijfelen. Ik heb mijn collega's vandaag ook de foto's laten zien en jou klomp was zeer favoriet hoor.
gr Ellen
Oja, deze vond ik ook zo geweldig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn wedstijdklompboot