26

Re: Mijn T&T Efteling taart.

Wauw die is echt heeeeel mooi!!!

27

Van harte gefeliciteerd met je zeer verdiende 1ste plaats...wat een geweldige taart!
Maar ze waren allemaal zo prachtig,ik heb met open mond staan kijken..

28

Anton Pieck, geweldig! Schitterende taart ook weer!
Gewonnen dus, gefeliciteerd!
Hoorde de mensen hier al over de Eftelingtaart, leuk hem nu te zien!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

29

Toen we langs de wedstrijdtaarten liepen was het zo verschrikkelijk steen druk dat ik amper de kans heb gehad om goed te kijken......maar deze sprong er wel uit, Yannick heeft er zelfs een foto van staan maken, het joch heeft er oog voor zullen we maar zeggen. Ik twijfelde idd of ie van jou was.......nou ja dus......
Knap gemaakt hoor, jemig en hij klinkt ook erg jammie..

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

30

Je hebt hem helemaal top uitgevoerd! Ik had idd eerst iets van: beetje weinig details voor Wendy's doen, maar w

Je hart fluitsert, luister goed!

31

WAUWWAUW en nog eens WAUW!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

32

Hij is Super!!!!Terecht gewonnen denk ik wel. Gefeliciteerd hoor

33

Superprachtig!
Ik weet niet meer wat zeggen, gewoon fantastisch!
En natuurlijk verdiend gewonnen!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

34

Wat een fantastische taart. Van harte gefeliciteerd!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

helaas niet in het echt kunnen bewonderen maar super mooi weer wendy echt een toppertje

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

36

ik vind em echt mega gaaf!!!
en gefeliciteerd met de eerste prijs!

groetjes José

wat een supertaart, wendy. het was mijn favoriete taart

Groetjes Miranda

38

ge-wel-dig! :Y

En lekker ook!!! :9

Mijn website: Presentaart

39

Jaaaaa gew

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

40

prachtige taart ! Ik zou een foto naar de efteling sturen als ik jou was !
Had hem graag in het echt gezien !

41

helemaal super vind ik hem.

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

42

Super was ie en ben het wel met Karentje eens (misschien heeft jou Ruud het stiekem al gedaan, hij heeft wel vaker verrassingen nietwaar???)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

43

In 1 woord; geweldige taart! Ben zelf ook gek op de Efteling en vind de taart helemaal de Efteling sfeer oproepen! Vulling klinkt ook erg lekker!
Groetjes, Monique

hoi wendy
het was echt een fantastiche taart en van dicht bij nog veel mooier je bent een terechte winnar.
en de smaak geweldig wij houden niet zo van fondant maar in combie met de chocotaart was hij toch erg lekker.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

45 Laatst bewerkt door kwebbeltje (26-10-2008 18:03)

ik vond het een super taart, en dan vooral die lange jan zijn gezicht. man wat een oog voor detaill. ook de kleurovergangen in de middelste taart vond ik heel erg mooi gedaan. wat ik ook super vond was de inlay (weet ff niet zo snel hoe ik dat in het normaal nederlands moet zeggen) bij de fata morgana. ik kende je niet persoonlijk en heb even naar je staan kijken bij de demo in de aparte zaal. (met verbazing overigens) sommige dingen doe je zo simpel en naar mijn idee heb je ook best fijne en kleine handen?
ik heb een dvd van je gekocht op de beurs en ga die morgen als de kids weer naar school zijn lekker op mijn gemakje bekijken. wat mij trouwens ook verbaadse was dat de geboetseerde items in het echt groter zijn als ik in gedachten had....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

46

Hoi Wendy,

De taart  was heerlijk ik ga ook eens proberen om de frambozencreme te maken ik vond hem erg lekker.

Enne mooi was ie natuurlijk ook... langnek was een plaatje erg mooi gelukt
vooral de neus :D ;)

Terrecht gewonnen zowel qua smaak als afwerking.

Gr Martine ( zat rechts naast je tijdens de koe workshop)

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

47

Wat een ontzettend mooie taart. Heel gaaf weer.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

48

gefeliciteerd hoor! hij is echt super mooi. de spanning wie de winnaar was, was gelijk weg :-)
hoe lang ben je er nu eigenlijk aan bezig geweest en hoeveel punten had je eigenlijk?

49 Laatst bewerkt door Linda-S (26-10-2008 18:41)

Wauw Wendy! Wat een geweldige taart!!!
Ik sluit me helemaal aan bij alle complimenten hierboven! Waar ik nog wel heel benieuwd naar ben... Hoe maak je die lekkere frambozencreme??

Ps. Ik durfde mijn taart haast niet in de buurt van die van jou te zetten! Maar ja, wonderlijk genoeg hadden meer mensen dat volgens mij gedacht want daar was de meeste plek over ;)

50

Geen Wendy steil, wel de Wendy details
Ik heb echt 3 cm van langnek naar zijn gezicht staan kijken en hij was het echt (weet je zeker dat je m zelf gemaakt heb en niet gewoon vandeweek nog ff naar de eftelingwinkel ben gereden om een langnekpop te kopen :D)
Terecht gewonnen (en ik stond toevallig achter je toen meneer Bakels stond te vertellen over de enorme verschillen in de kapsels en dat je ongeacht de maat elk kapsel in een half uur moet kunnen bakken)
En hij smaakt heel lekker :P

Alles goed???? nee 3 fout