1

Onderwerp: Mijn T&T Efteling taart.

Daar is hij dan eindelijk. :)
Bij het bedenken van wat ik ging maken kwam ik op het idee van de efteling omdat onze efteling toch een trots van holland is en ik dol ben op de efteling.
Ik vond het leuk om me erg aan de anton piek stijl te houden en niet echt de "wendy"stijl erin te stoppen.
Daardoor werd de taart door vele niet herkend als de mijne. :)

Ik begreep dat er wat onbegrip was om de jurering, ik begreep dat de smaak en ook hoe goed de biscuit gebakken was juist wel erg hoog meetelde.
Hoorde later dat vrij veel taarten vrij droog waren wat best veel punten kosten.
Ik was dan ook erg blij dat mijn taart erg lekker werd bevonden, vond hem zelf ook wel erg jummie. :) Maar wat lust ik nou niet. :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3R7WPV4H.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KEPS8LPD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GY3WBGAX.jpg

Chocolade biscuit gevuld met frambozencreme met verse frambozen en stukken chocolade.
De volgende laag met een dunne laag chocoladecreme en frambozen gelei met heel fijn chocolade.

Bedankt allemaal, ik heb een geweldige dag gehad. :D
Vond het heerlijk om iedereen weer te zien en te kletsen. :)

2 Laatst bewerkt door Suzanne72 (26-10-2008 16:02)

Re: Mijn T&T Efteling taart.

In

Groetjes Suzanne.

3

Gefeliciteerd!! Weer een geweldige taart! Ik was vroeg weg gegaan dus ik wist niet wie de winnaar was. Ik had wel de vermoede dat de effteling taart jou taart was. Maar ik kon het niet terug vinden op de forum tussen de opmerkingen, misschien was ik kippig. Ging net op je website kijken en toen zag ik dat je net je foto had gepost. Helemaal geweldig!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

4

Hij was prachtig, hij was heerlijk en helemaal terecht dat je gewonnen hebt http://i.fokzine.net/s/static.gif

Life is uncertain... do the wud first! ;)

5

Ik ging ook weg voordat ik de jurering gehoord had. Heb jij nou dus ook gewonnen?

Maarreh ik zag meteen dat het een "Wendy" was :)

Schitterend!

I love Crisco <3

6

Het was een overduidelijke "Wendy" creatie. Prachtig. De "Karin"creatie pikte ik er ook zo uit. Kwaliteit was weer erg goed, ook van de andere taarten, dus bij deze:

Allemaal gefeliciteerd met het feit alleen dat jullie meegedaan hebben.

Wendy: oprecht gewonnen, hij is geweldig, en zo te horen ook lekker.

7

Gefeliciteerd Wendy. Hij is prachtig!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

8

Jaaaaaa Wendy hij was helemaal GEWELDIG!!!!
En gelijk herkenbaar als een originele Wendy hoor  :Y

Ben zelf ook een groot liefhebber van de Efteling, dus met intens plezier naar jou taart staan te kijken.

Terechte winnares, dubbel en dwars verdiend. Van Harte Gefeliciteerd!!!!!

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

9

ik was er helaas niet, maar ik had foto's gezien van DE efteling taart.. Ik had ook door dat ie toch echt van jou MOEST zijn! :)
Mooi hoor, heb in je album nog lekker zitten gluren naar alle details, super!
Had m graag willen proeven..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

10 Laatst bewerkt door TaartJo (26-10-2008 16:15)

Gefeliciteerd!!!

Het was echt een kunstwerk. Heel knap gemaakt. Had hem zelf als no.1 gegokt in cat.A en dacht ook wel dat het jouw werk was. Dus ook al probeerde je er geen Wendy stijl in te stoppen, werd je toch herkend ;)

Heb hem helaas niet geproefd, maar klinkt echt heerlijk!!

Welk recept gebruik jij voor chocobiscuit... want over droog gesproken.. mijn chocobiscuit van vorige keer was ook erg droog :( niet weg te krijgen.

11

Gwendolyn schreef:

Ik ging ook weg voordat ik de jurering gehoord had. Heb jij nou dus ook gewonnen?

Maarreh ik zag meteen dat het een "Wendy" was :)

Schitterend!

Hihi, toch meer wendy dan ik dacht? :O
Ja, ik heb gewonnen in de A catogorie. :D
Was erg blij dat ik daar in zat, had me dan ook echt erg uitgesloofd op de binnenkant dit keer. :)
Was ook mijn insteek, winnen maakt niet uit, maar ik wilde zo graag in de A. :O :lol:

12

Proficiat Wendy. Hij was uiteraard helemaal fantastisch!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

13

Hij is echt prachtig (de Efteling brengt bij mij altijd leuke herinneringen, ieder bezoek is altijd weer een feest, en datzelfde geldt bij mij voor taart, hihi (dat is ook wel te zien, zooooo blij dat SBS er niet bij was deze keer, haha)en, de smaak, tsja....... echt heeeeeeeeeeerlijk, lief van je dat ik lekker nog een tweede stukkie mocht proeven!!!!!!!

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

14

ik vond en vind hem echt prachtig!!! ik herkende juist wel jou in de taart! ik zei nog dat als die taart niet van jou was, dat je me echt had teleurgesteld!
echt super de super!!!! en nog gefeliciteerd met je prijs!!

Wat had je nou gewonnen?? Zo'n bakvorm c.q. ziekenhuis overgeefbak alleen dan heel groot???

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

Gefeliciteerd!! Een terechte winnaar. Hij was weer super en ook lekker. Maareh was toch wel duidelijk een Wendy hoor, ben bang dat je dat niet kunt verbergen :lol:
Ben ook benieuwd naar je choco biscuit, hij was erg lekker.

16

Hij is fantastisch!
Had hem al voorbij zien komen en had verwacht dat dit er 1 van jou was!
Super gemaakt hoor!
Verdiend gewonnen!

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

17

ja ik zag ook meteen dat het een Wendy was hoor....super origineel, strak en helemaal top...nou dan is het dus een WENDY......het was leuk om je weer even te zien..en nogmaals van harte gefeliciteerd....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

18

gefeliciteerd met je geweldige taart

19

Jaaa, daar is ie dan! Op de t&t durfde ik ook weer niet h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

20

Hij wasprachtig om te zien, al die details...wow. Enne, hij was ook errug lekker!

21

toen ik samen met mijn vriend langs  de rij liep zei ik meteen ah kijk die is van wendy
hij had zoiets van huh ????
tjaa je ziet het gewoon meteen
absoluut geweldig !!!!!!!
die details
ben nog 3 keer terug gelopen om te kijken :O
ik heb de prijsuitreiking niet meegekregen toen waren we alweer weg ivm gillend kind ( kind gehoord ?? nou tja die hoorde bij mij ):S
maar had eigenlijk ook gedacht dat deze zou winnen
gefeliciteerd
hij is super

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

22

Het was een supertaart en ik had eerst niet door dat die van jou was. Geen echte Wendy stijl dus maar wel een echte Wendy werkwijze, zo mooi gedetaileerd, gemarmerde muren, de gespoten stipjes op de paddenstoelen, de brons/goude tinten.
Geweldig!!!
Ik hoorde dat je met dit ontwerp plannen hebt? Heel veel succes ermee!

23

Hij was weer mooi en ook heeeeeeerlijk Wendy!! Vooral de Frambozencreme.. hmmmmmmmmmmmmmm.. mag ik vragen wat het recept is? Is het hetzelfde als de Frambozenmousse die in de receptenlijst van deze site staat?

24

wat een prachtige taart!!!

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

25 Laatst bewerkt door tom poes (26-10-2008 16:43)

Ik was er dus

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"