1

Onderwerp: Here goes!

Hi, ik vind jullie forum zo geweldig, dat ik daar eigenlijk ook bij wil horen. Ik ben Monique, 54, 4 dochters, 6 + 2 (stief) kleinkinderen. Ik heb altijd veel gebakken en vond dat het heel lekker moest zijn, maar begin nu in te zien dat het ook heel mooi kan zijn. Er staan hier zoveel goede tips, recepten en voorbeelden dat ik gewoon zin krijg om er constant mee bezig te zijn.

Ik ben vaak met mijn kleinkinderen cakejes aan het versieren en ben nu ook begonnen met kinderfeestjes. Ik merk dat kinderen het geweldig vinden om zelf creatief bezig te zijn. Ze gaan altijd vol trots naar huis met eigen creatie.

2

Re: Here goes!

Welkom op dit leuke forum, je kunt hier veel ideen opdoen voor de cakejes en de taarten ;)

3

Welkom op dit te gekke forum :)

4

thanks. En meteen zie ik iemand uit de buurt, leuk.

5

monique53 schreef:

thanks. En meteen zie ik iemand uit de buurt, leuk.

Waar?  :lol:

6

Welkom :)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

7

Veldhoven, maar ik zag ook iemand uit Helmond. Niet dat ik dacht dat ik de enige was hoor, maar toch leuk om te weten dat de 'taartkoorts" overal is.

Ik kom uit Australia en daar is cake decorating 'a big thing' en dat miste ik zo in Nederland. Niet meer dus, geweldig. En voor ik erachter kwam dat online zoveel te koop is, had ik moeite met ingredienten etc. te vinden.

Maar na Taart&Trends heb ik ook nog gezien dat ze niet alleen geweldig zijn hier, maar  ook de Nederlandse 'sense for design' erg aanwezig is waardoor je VEEL mooiere taarten krijgt.

welkom op deze gezellige forum !

9

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif