1

Onderwerp: T&T: niet gewonnen, wel een overwinning!

Moest ik bij mijn eerste beursbezoek (I Love Cake) nog 'aan het handje' meegenomen worden door Pooh, Sarakim en Dorieke, dit keer durfde ik het in mijn eentje aan. En dan had ik me ook nog ingeschreven voor de wedstrijd!
Veel smoesen bedacht om toch niet te gaan, of dan i.i.g. niet met de wedstrijd mee te hoeven doen.
Uiteindelijk al mijn moed verzameld en met wedstrijdtaart en al naar Taart & Trends vertrokken...

Geweldig! Ik kan niet anders zeggen! Ik vond het zo leuk om jullie weer eens te zien en nieuwe forummers te ontmoeten. Het gaf me moed om zelf ook op anderen af te stappen.
En wat een prachtige wedstrijdtaarten zeg! Ondanks het moeilijke thema (vond ik) waren er zoveel verschillende taarten, uitvoeringen, kleuren... Wat een creativiteit!

Ik werd verlegen van al die complimenten over mijn Dolle Mina-taart. Dank jullie wel!
Helaas geen mooie foto van mijn taart gemaakt, door alle drukte vergeten, maar dit is ze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NVEBHCHP.jpg

Smaak: stroopwafelcr

2

Re: T&T: niet gewonnen, wel een overwinning!

Vond jouw taart super mooi! Ben wel 3 keer teruggegaan om te kijken naar hoe prachtig je de achtergrond hebt beschilderd! Complimenten!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Superleuke taart!! Echt heel geinig!
Gefeliciteerd met je behaalde plaats!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4 Laatst bewerkt door Suzanne72 (26-10-2008 13:32)

Ik was helemaal weg van je taart. Beetje ondeugend, lekker fleurig.
En je achtergrond....Gewoon super! Heb je dat geschilderd? Hoe doe je dat, gewoon direct uit het potje kleurstof?

En die stroopwafelvulling lijkt me heerlijk

Groetjes Suzanne

Groetjes Suzanne.

5

In een woord G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

wat een leuke taart... mooie achtergrond ook met die molens en helemaal in 3d maar ook weer niet. Er zit zoveel diepte in je taart. vind het knap gemaakt

7

Ze is prachtig Deysi!! Heel erg gaaf!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

8

Jaaa, wij waren er helemaal fan van! Zo mooi die achtergrond, echt ontzettend knap. En al die details, geweldig..

9 Laatst bewerkt door Dazwa84 (26-10-2008 13:42)

Dat is trouwens ook wat. We hebben lekker geklept en ik herkende je, maar wist niet meer waarvan ook al weer (ja, van het forum, duh, maar ik wist dat er nog iets was) maar nu bedenk ik me dus dat wij bij jou waren voor de taartdozen. Haha, stom he. Heb ook zoveel gezichten gezien gisteren!

10

En hebbie dr al lekker van gesnoept? ;)
Je weet hoe ik er over dacht, maar hij blijft gewoon geweldig!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

11

Waanzinnig!!!

12

Ik vond jouw taart (ook) echt super!!! Heel leuk en ook mooi uitgevoerd! Dat geschilderde heb je echt prachtig gedaan, en het puzzelen ook!

En ik vind het zo leuk dat je de vulling ook hollands glorie had gedaan :D
:thumb:

Mijn website: Presentaart

13

Sorry,maar ik vind deze taart echt wel meer dan 157punten waard hoor..................vind hem GEWELDIG!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

14

ja die was echt geweldig .....

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

15

Ik vind jou taart echt supergaaf. Ik heb er ook een paar keer naar gekeken. Echt heel goed gedaan. En stroopwafelcreme die ga ik onthouden

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

16

Ik vond hem GEWELDIG, alles zat er gewoon in, maar wel op een superoriginele manier.
en dat geschilderde vond ik ook prachtig gedaan.
En zoooooo gezellig dat je wel met me durfde te praten :D :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

17

ik vind het wel de meest orginele een leuk bedachte taart van de helebeurs , ze waren allemaal super mooi hoor , maar je idee is echt super orgineel , wat mij betreft heb je daarvoor de 1e prijs!
verzin het maar eens en dan ook nog zo mooi uitgevoerd en die details dat stuur van die hollandse opoe fiets , die rook worst er aan die voetbal en kaas borsten, en die joint , echt geweldig heb er heel lang naar staan kijken en mijn man thuis moest er enorm om lachen !

oja en de achtergrond SUPER!!

18

ik sluit me bij frummeltje aan ,maar dat wist je al lol;))

super uitvoering en natuurlijk ook de vulling super hollands.

p.s in mij album staat ook een foto van je taart mischien wil je die opslaan voor je zelf .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

19

Ik vond hem ook prachtig gemaakt en zo mooi beschilderd!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

20

wahaaaha geweldig!!!! wat een supertaart, mooi ook die opbollende jurk! en die worst, wauw wat een boel details zeg!! complimenten!! en met recht heb jij je durven inschrijven, wat een gedurfde taart!! ;) :thumb:

groetjes Ellen

21

ik vind em geweldig!
en ik liet de foto aan mijn man zien en die vond em ook gaaf! :D

groetjes José

22

Als er een prijs alleen specifiek voor orginaliteit was, dan had je die gehad, absoluut. Ik vond hem geweldig! Er was zoveel op de zien, wat je helemaal niet verwachtte ook. En ook ontzettend mooi geschilderd.

Vond het hardstikke leuk om je weer eens te spreken :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

23

Jou taart is echt met recht zooooooooo Hollands Glorie!!!!!!!
Ik vind hem dan ook geweldig!

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

24

Dit is nou hollands!!!!Hij  of eigenlijk zij is super!!!!

25

Schitterend! Een kunstwerkje!!!!