Onderwerp: 2x soepjurk clown, 1x MM=mens met moeilijke ogen, 1x waterpolo haai
Nou dat was me het weekendje weer wel zeg.......ben versleten....
4 taarten voor dit weekend, en nog naar T&T geweest, en de verjaardag van me neefje
En ja hoor ook ik mocht eindelijk Bumba maken, en niet 1 nee gelijk 2, voor verschillende mensen ook nog, hoe bestaat het. Beide dames ken ik nogvan de zwangerschapsyoga 2 jaar geleden
Dus natuurlijk een "klassieke" Bumba gemaakt.
gevuld met bbr en aardbeienjam
En een, voorzover mogelijk, andere Bumba geprobeerd te maken.
gevuld met aardbeienbavarois en bbr
Toen nog een dame uit Studio 100, die ogen.......blijft lastig hoor, en wat doe ik met me stomme harses....probeer er nog een wenkbrauw bij te tekenen....had i kbeter niet kunnen doen......maar wel gelijk de glitters die ik op t&t gescoord heb geprobeerd 

Gevuld met slagroom en bbr
En mijn neefje werd 11 gisteren en is helemaal maf van waterpolo, dus ik kon niet veel anders dan dat gebruiken voor zijn taart.....hihi had wel de neit uit te blazen kaarsjes erop gezet.....best grappig hoor 

Gevuld met bbr en aarbeienbavarois...jammie....
Nou ladies dat was het weer......
Ook vind ik het weer even tijd om een ieder een flinke veer in de kont te steken voor alle mooie creaties die hier voor bij komen, maar ook ik kan het net als vele andere niet meer bijhouden om iedereen oprecht commentaar te geven, maar ik bekijk wel alles en put ook inspiratiet uit de mooie taarten hoor.....
Groetjes
Micky

ik wilde dat ik ze zo strak kon maken zeg...