Re: Mijn wedstrijdtaart T & T
Wat gaaf gemaakt zeg.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart T & T
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat gaaf gemaakt zeg.
lune ik vond hem echt gewldig jammer he dat ie afwas gebroken aan de achterkant~!!!! maar vond het echt knap hoor hoe die was gemaakt in een wooord mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!
Dit is toch echt wel een categorie b hoor 
Hij ziet er super uit je koets, jammer dat ik het niet in het echt heb kunnen zien!
zoals je al weet: ik vond m erg leuk 
Die heb je heel goed gemaakt.
Ja, helemaal gaaf enne...toen jij nog zat te posten hier lag ik al ruim 5 uu rte pitten 
Mooi gedaan Lune!!
Die koets is echt super!
Ik snap het ook niet hoor, was ie niet te eten ofzo 
Vind hem veel te leuk voor maar een 8e plaats, puh. Bea was ook echt Bea in die koets
Ja, helemaal gaaf enne...toen jij nog zat te posten hier lag ik al ruim 5 uu rte pitten
dat lag je in de auto al (bijna)
en wat waren we lekker stil op de terugweg he..........zelfs Kwebbel deed haar naam geen eer aan

Ik vond deze echt super mooi afgewerkt!! Ik vind de paardjes ook echt prachtig!!
jaaa, deze had ik ook gezien, had hem ook in de b geschat hoor, maar zo waren er wel meer die ik hoger in had geschat. 
Hij was erg leuk, lekker weet ik niet, jammer, weinig geproeft, ston te veel mijn tijd te verdoen met beppen. 
he lune
wat een top taart ik vind hem helemaal super erg origineel met de koets
in een woord geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is gaaf!!
Geweldig gemaakt die koets en paarden, echt super
!
Sjonge wat een werk moet dat geweest zijn... Ik vind de taart leuk!!
Mooie taarten Lune!!!
Je koets is echt een meesterwerk!
De taart was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
ik mocht de eer hebben om mijn vorkje in de taart te steken en een eerste stukje te proeven
...en vond hem helemaal "geweldig" Lune 
XXX
Meid ik vond je koets geweldig goed gemaakt. Koenie's dochtertje vond hem ook mooi,ik zag dat zij hem bij zich had.
ja, eerlijk gekregen en niet gepikt 
En nou wil ik ze natuurlijk niet op een taart van jou tegenkomen he Koenie

Ik vind je gouden koets superleuk,snap ook dat je blij was dat alles bleef staan,alleen alex en Maxima er nog in 
Erg mooie koets, snapte ook niet waarom je 8ste bent geworden..
Hij (zij?) is mooi!
Hij was echt superleuk en heel knap gedaan die koets. Wat mij betreft ook een eerste prijs waard hoor !
Je idee (en uitvoering) van de gouden koets vond ik erg leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart T & T