Re: Mijn wedstrijdtaart T & T
superleuk!! eht heel mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart T & T
Hele mooie taart.
super , bij deze taart hebben we echt een poos staan kijken !
Ik vond jouw taart echt gewoon zo super! Ik kon ook niet geloven dat je zo laag was geklasseerd! Je bent een toppertje!
ohh ja deze was mooi.. toen we binnen kwamen zeiden we al meteen die gaat in de prijzen vallen, raar dat je maar 8e werd!!
Die koets is geweldig heel mooi.
Groetjes NAtascha
Mooi zeg, ben zwaar onder de indruk!
ik vond die gouden koets helemaal geweldig...... daar wil ik wel een hoe toe van...
.
Ja ik heb hem ook gezien. En ik vind hem heel erg leuk!!!
Nou Lune, had jouw taart zeker in de B geschat, wat een werk zal die koets zijn geweest! 
Hij was in ieder geval erg lekker 
heel leuk gemaakt en erg origineel!
Heel gaaf!!!!!!!:Y
wow wat een prachtige taart zeg!
Meid, SUPERidee,
Jammer dat ie niet meer punten kreeg...
Plaatjesman (mijn vriend) zei: je moet het niet zo ingewikkeld maken en hij heeft gelijk gehad........veel puzzelplaatjes (niets ten nadele want er zaten echt supertaarten bij) eindigde veel hoger.
of zou het komen doordat ik de caramelroomcremerecept van Granny W. gebruikt heb

Jozien schreef:Meid, SUPERidee,
Plaatjesman (mijn vriend) zei: je moet het niet zo ingewikkeld maken en hij heeft gelijk gehad........veel puzzelplaatjes (niets ten nadele want er zaten echt supertaarten bij) eindigde veel hoger.
of zou het komen doordat ik de caramelroomcremerecept van Granny W. gebruikt heb
![]()
![]()
je bent echt gek! Hij was gewoon mooi en vast ook heel lekker (sorry ik had genoeg gegeten) Ik snap je klassering ook niet helemaal.
Lieve lune, ik was erg onder de indruk van je taart, je bent zoveel gegroeid sinds ILC. Ik heb hem niet geproefd, maar je vulling klinkt ook erg lekker, had je ook veel hoger ingeschat, zeker bij B
Nog maar 3 weken en dan ben ik ECHT van de partij, vandaag kon ik maar op 1 plek blijven staan, maar in Birmingham gaan we lol maken!!!!
Nog maar 3 weken en dan ben ik ECHT van de partij, vandaag kon ik maar op 1 plek blijven staan, maar in Birmingham gaan we lol maken!!!!

DACHT VAN WEL

en eigenlijk is het gewoon zomertijd 3:26 
Jozien schreef:Meid, SUPERidee,
![]()
![]()
Helemaal mee eens,ik dacht ook ik had beter kunnen puzzelen ofzo...of mn taart was niet te eten ?
Ach ja we krijgen nog commentaar opgestuurd toch/
Wauw super! En je had inderdaad wel wat hoger gemogen!!
je paardjes lijken net van playmobile en je koets is wauw!!!!
Ik vind jouw taart ook super. Ik snap de klassering helemaal niet. Ik ben zeer benieuwd naar het juryrapport. Ik hoop dat iedereen dat ook hier wil delen misscien snap ik et dan wat beter.
Hij was echt heel erg mooi!! In het echt nog mooier dan op de foto.
Heel knap gemaakt!! Snap je eindscore en plaats ook niet hoor 
(heb hem niet geproefd... maar uiterlijk was erg mooi!!)
Oh wat gaaf Lune.
Die koets..Hoe bedenk je dat weer .
Echt keigaaf 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn wedstrijdtaart T & T