1

Onderwerp: kleurstof inspuiten met doktersnaald?

Als ik grote stukken marsepein moet kleuren ben ik altijd eeuwig bezig met het dopen van de sateprikker in de kleurstof en daarna in de marsepein. Ik bedacht me dat het misschien wel sneller gaat als je een spuit met naald (als je de naald al meekrijgt?) vult met de kleurstof en het dan in de marsepein spuit.

Of is dit een raar idee?:/

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu

Re: kleurstof inspuiten met doktersnaald?

ja dan moet je eerst de kleurstof in de spuit zien te krijgen en ik denk niet dat het door een naaald kan want het is niet echt vloeibaar.
Ik blijf gewoon mijn prikker gebruiken want zo veel werk is het niet.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

3

ik gebruik als ik veel kleurstof nodig heb altijd zo´n tapasprikker (bij de AH), dat is meer zo'n spateltje. Dat werkt prima; kun je gemakkelijk een klodder mee opdoen!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

kokkie schreef:

ik gebruik als ik veel kleurstof nodig heb altijd zo´n tapasprikker (bij de AH), dat is meer zo'n spateltje. Dat werkt prima; kun je gemakkelijk een klodder mee opdoen!

Die heb ik ook! Vind ik super lekker werken trouwens.

5

Ik denk ook niet dat je kleurpasta's in een naald getrokken krijgt :nooo Ik gebruik voor grotere hoeveelheden zo'n koffieroerstokje ( is dat een woord? :lol:), werkt ook als een soort spateltje: gaat prima!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Gewoon de achterkant van een theelepeltje!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Dan heb je die spuitjes nodig zonder naald, met een grotere opening. Ik spuit nooit, dus weet niet hoe ze heten.
Maar eerlijk gezegd, zou ik dat niet doen. Bij mij zou alles onder zitten. Gewoon prikkertjes dan maar, desnoods een lepeltje/roerstaafjes ofzoiets

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

idd tapasprikker van de ah :lol: die werken super en breken niet... wat mij wel een sgebeurt is, niet fijn..handen mooi blauw.. :s :D

groetjes Ellen

9

oke dan probeer ik het maar niet. Wel goed idee van die tapasprikkers :)

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu