1 Laatst bewerkt door severn (24-10-2008 18:47)

Onderwerp: Knorretje stapel

Mijn bestelling van gisteren! Een taart voor mijn overbuurmeisje die vandaag 2 word!

De opdracht luide; graag met knorretje, lekker meisjesachtig maar niet al te druk.

Ze hebben er een meptaartje voor Fieke zelf bijgekregen! (en ik heb de taart groter gemaakt als besteld was ;) )
Vond het ook zo leuk dat ik voor hun de taart mocht maken!!!

Gevuld met aardbeienjam en lemoncurdcreme! Op verzoek bekleed met marsepein, en dat vond ik toch wel erg wennen na al die fondant taarten.....die mij toch echt maar fondant!
Maar ondanks het wennen vind ik hem zelf wel leuk geworden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EOLCRGGL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGDCJCYG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWG6FUVD.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn natuurlijk meer als welkom!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: Knorretje stapel

Lekker vrolijk! Je knorretjes ziet er ook erg lief uit :Y

3

Wat een schattig knorretje!! En mooie strakke taarten ook :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

prachtig, schattig knorretje :)

5

Hartstikke leuk! En mijn favoriet...marsefond. 1:1 marsepijn met fondant mengen, werkt heerlijk!

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

6

Wat een lieffie!!

Jeetje wat een moppie zeg!

Groetjes Renske

8

ahhh wat een mooie knorretje!

groetjes José

9

Aaah wat leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Hahaha ,toevallig, vanmiddag kwam een vriendin op visite: "goh, vanmorgen ben ik naar de verjaardag van Fieke geweest" ..... nog ff vragen dus hoe de taart smaakte ;), maar prachtig gemaakt zeg !!!

Groetjes, Conny

11

cbuckens schreef:

Hahaha ,toevallig, vanmiddag kwam een vriendin op visite: "goh, vanmorgen ben ik naar de verjaardag van Fieke geweest" ..... nog ff vragen dus hoe de taart smaakte ;), maar prachtig gemaakt zeg !!!

Hahahaha...wat een toeval zeg!!!
Fieke en haar ouders wonen recht tegenover mij!!!
En weet je al of hij smaakte? :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

12

Hihi, nee, de mama van Fieke ken ik niet, en mijn vriendin is vanavond niet thuis, maar ik ben wel heel benieuwd ! Mijn vriendin hoorde ook vanmiddag pas dat ik ook net begonnen ben met taarten bakken en ze zei er niets over dat ze net een zelfgemaakte taart op had. Dus ik denk eigenlijk dat ze zelfs gedacht heeft dat jouw taart van de banketbakker kwam !

Groetjes, Conny

13

Die heb je heel erg mooi gemaakt, dat wil ik ook nog wel eens maken.

Groetjes, ma

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

14

cbuckens schreef:

Hihi, nee, de mama van Fieke ken ik niet, en mijn vriendin is vanavond niet thuis, maar ik ben wel heel benieuwd ! Mijn vriendin hoorde ook vanmiddag pas dat ik ook net begonnen ben met taarten bakken en ze zei er niets over dat ze net een zelfgemaakte taart op had. Dus ik denk eigenlijk dat ze zelfs gedacht heeft dat jouw taart van de banketbakker kwam !

Hahahaha, dat zou alleen maar een super compliment zijn!!! Zeker aangezien ik dit nog maar 4 maanden doe!!! :D

Ma, ik weet zeker dat jouw knorretje taart prachtig zal worden als je die gaat maken!!! Vind je taarten echt super!

15

Leuke stapel!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Wat een leuke taart!!!

17

Mooie taart zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18

wat een leuke zeg

19

Helemaal goed :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

20

Heel mooi!
Ik vind Knorretje zo lief!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!