26

Re: welke cupcake beslag?

Ik heb het recept van Nigella geprobeerd maar ze bleven bij mij laag en ook erg compact. Snap niet wat ik nu fout doe. Wil mooie hoge cupcakes. Ga straks maar op zoek naar de cakemeel van koopmans...

27

ik zweer bij de cakemix van markant merk. En dan die voor 2 cakes. Die voor 1 cakes vindt ik wat minder. Koopmans is ook niet zo lekker bij mij al markant merk... mmmmhmmm van het weekend weer lekker kokkerellen ermee

28

Lientje waar koop je die? Ik ga gewoon net zolang uitproberen totdat ik mooie hoge luchtige cupcakes heb. :-)

29

Het merk Markant is van o.a. Meermarkt en Golff en Spar.

Ik gebruik zelf de cupcakemix hier van de webshop en ze worden echt mooi gelijks met het papiertje!
Worden ze bol, dan kan je er bv een zware snijplank even opleggen nadat ze uit de oven zijn gekomen, en dan heb je mooie platte bovenkantjes, die je mooi kan versieren!

30

Ok

31

markant merk is ook van de Coop
misschien zit die ergens in de buurt?

groetjes José

32

Er is wel een Welkoop in de buurt, in Dronten. Is dacht ik net zoiets. Heb net de home made roomboter cake gebruikt voor de cupcakes. En ik vind ze super! Goed van smaak, heel erg luchtig (lijkt bijna wel biscuit) en zacht. Ze worden zelfs wat te bol. Maar dat is inderdaad goed op te lossen met iets zwaars erop.  Ik heb ze wel langer in de oven gehad dan aangegeven staat op de verpakking. Alles in papieren vormpjes gedaan en dan in een muffin bakblik.
Nu afkoelen en dan invriezen. Morgen de andere pakken proberen!

33

misschien dat ze het ook hebben bij de super de boer, of bij de edah. Ik koop het in ieder geval bij de Em-Te.

Volgens mij is markant gewoon een merk voor supermarken die geen eigen merk voeren. Zoals c1000 en ah wel doen...

34

weet ik wat ik nou zo grappig vond gisteren... ik zie overal de naam niggella voorbij komen en heb altijd gedacht dat het iemand van het forum was. Totdat ik gisteren haar op het forum op probeerde te zoeken.... :lol:. Niet te vinden. Dus nah ja dan maar even googlen en toen vond ik die fantasche dame van RTL4, die zo verzot is op chocolade, waar ik altijd zo graag naar kijk. Nahja... nooit geweten dus dat zij ook op dit forum zo beroemd is....

Als mijn mixen hier thuis op zijn wil ik ook haar recept weleens proberen.

Het is een beetje een heel verhaal geworden, maar toen ik hier achter kwam heb ik zo moeten lachen.. hihi

Iedereen bakze..