1

Onderwerp: EK voetbalvormpjes van de xenos

Hoe haal ik de voetballetjes heel uit de oranje EK siliconen vormpjes?
Ook ik heb er van de zomer een vorm gekocht, maar nog niet gebruikt. Nu heb ik ze nodig, maar ik krijg ze niet fatsoenlijk uit de vormpjes. Er blijft een klein laagje cake in de vorm zitten, waardoor het voetbalpatroontje verdwijnt. En die had ik nou juist nodig.
Ik heb de vormpjes ingevet met boter en een keer zonder. Met cakebeslag gevuld en met biscuitdeeg geprobeert. maar het resultaat is niet zoals het wezen moet. Wie heeft ze vaker gebruikt en kan mij een tip geven.

groeten Sylvia

2

Re: EK voetbalvormpjes van de xenos

heb ze zelf ook, maar nog niet gebruikt.

Kijk even mee :)

3

niemand die het weet :s halloooooooooooooooo

4

ja hoor, ik heb ze wel gebruikt en kreeg ze ook goed uit de vorm, het enige dat ik gebruik is bakspray misschien dat het daarom beter lukt.

5

Brigitte schreef:

ja hoor, ik heb ze wel gebruikt en kreeg ze ook goed uit de vorm, het enige dat ik gebruik is bakspray misschien dat het daarom beter lukt.

Dank je voor de tip :)

Brigitte schreef:

Ik heb ze nog maar 1x gebruikt en toen heb ik ze idd ook met bakspray ingespoten, ze waren er zo uit!!

7

De vorm afspoelen met koud water en het aanhangende water erop laten zitten en dan vullen

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

8

Yes....met de bakspray gaat het super.....
Ik gebruik alleen nog maar de bakspray.....en ik haal ze er altijd netjes uit....

Groetjes Marlies.

bedankt voor de tip.Wat voor cake hebben jullie gebruikt?
Ik vroeg mij af of dat ook nog uitmaakte.

groeten Sylvia

10

ja ik doe ze ook ff insmeren alleen met boter dan en gaat geweldig

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl