Onderwerp: Ja, ook ik ben verslaafd.....
Hallo allemaal, wat een geweldig forum!!! Ik lees al een paar dagen mee, eigenlijk de hele week elke dag. Dus het wordt tijd om mijzelf even voor te stellen.
Ik ben Karen (41) en ben woonachtig in Elst. Ik heb samen met mijn vriend 3 kids, allen jongens, 18,11 en 7 jaar. Koken is al jaren een grote hobby en na een workshop (samen met o.a Natasjataart) bij Peronne uit Bemmel, ben ik nu ook bakverslaafd. Meteen na de workshop ben ik samen met Natasja naar molen "de Hoop" in Zevenaar geweest en heb het nodige ingeslagen. Ook op de webshop zijn de boodschappen al gedaan maar mijn verlanglijstje is nog erg lang.....
Ook tijdens mijn vakantie in Frankrijk was geen enkele supermarkt veilig op zoek naar alles wat je maar kunt gebruiken bij het maken/decoreren van een taart.
Ik ben als eerst de capaciteiten van mijn oven gaan uitproberen en heb inmiddels 5 kapsels gebakken en ze zijn allemaal gelukt!!! Een ronde laag , een ronde hoog(er), vierkant en ja zelf de kleine en grote blanda. Ze staan inmiddels goed ingepakt in de diepvriezer. Meteen maar een vraagje; hoe lang kun je kapsels in de vriezer bewaren voordat ze misschien uitdrogen? Vanavond ga ik er een omtoveren tot een prachtige en hopenlijk heerlijke taart!
Na het lezen van alle tips en andere wijsheden zal het vast gaan lukken.
Groetjes Karen