1

Onderwerp: verschillende smaken CC's

Ik heb voor 2 november een opdrachtje staan. Ik ben helemaal vrij en het zijn er ook vrij veel, om ze nu allemaal in naturel te maken heb ik neit zo'n zin in. ik wil iig ook chocola maar wat kan ik nog meer maken en hoe?

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2

Re: verschillende smaken CC's

Ik heb van de week cupcakes gemaakt met schuddebuikjes erin ( naar idee van Zijdaar); heerlijk! Je kunt denk ik ook gewoon wat speculaaskruiden erdoor doen, moet ook lekker zijn. Appel en rozijnen is ook een favoriet, maar als je er erg veel moet maken, misschien wel wat omslachtig. Je kunt voor het bakken een lepeltje van diverse jamsoorten in het beslag leggen, is ook erg lekker. Marlies heeft wel eens geschreven over honingcakejes: ik weet geen recept maar ik denk dat je gewoon een deel van de suiker door honing kunt vervangen: lijkt me erg lekker!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

oja, speculaas CC's dat lijkt me wel wat.
naturel, chocola en speculaas.
Alleen weet ik even niet hoe ik speculaas CC's zal moeten maken....:think:

4

appel kaneel cupcakes zin ook echt jammie!
bounty cupcakes zijn ook heerlijk
ik heb een keer een recept van pindakaas cupcakes gelezen wat erg populair bleek te zijn
ik doe soms een beetje kersensap (of siroop uit pot) door het beslag en dan stukjes erin
blueberry cupcakes zijn erg lekker

speculaas cupcakes zou ik doen door simpelweg wat speculaas kruiden toe te voegen! erg lekker! eventueel vullen met een beetje speculoos!

5

Chocola, speculaas en naturel: dat lijkt me een heerlijke combinatie! :9

Ik zou ofwel gewoon naar smaak speculaaskruiden door het beslag mixen, ofwel verkruimelde speculaasjes erdoor doen. Succes!

Groetjes, Adrienne

6

Hihi: precies tegelijk! :lol:

Groetjes, Adrienne

7

och ja gewoon speculaas kruiden:$:lol:
mmmm verkruimelde speculaas is ook lekker natuurlijk.:9

8

Ik las trouwens de title van je website en dacht: He?? De wip op en kind?? Wat kan dat nu weer zijn!? :lol:
Toen ben ik maar even een kijkje gaan nemen: mooie dingen maken jullie, joh! :thumb

Groetjes, Adrienne

9 Laatst bewerkt door Denisjuh (24-10-2008 19:26)

haha ja de wip op en kind, :rolleyes:die hoor ik vaker. Hadden we even beter over na moeten denken hihi:lol:
Dankje, we doen ons best:P