1

Onderwerp: Hoe voorkomt ge....

Hoe voorkomt ge dat de biscuit blijft kleven in je bakvorm....heb speciaal nieuwe vormen van PME gekocht en zoals altijd mijn vorm ingespoten met bakspray en dan met bloem bestrooid en nog  blijft het kapsel kleven...heeeeeeeel vervelend....... weet iemand hier een oplossing voor???

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Hoe voorkomt ge....

Heb je dit probleem ook met andere merken bakvorm?Zo niet, dan zou het daaraan kunnen liggen. 
Ik gebruik nooit bakspray, maar kan me voorstellen dat het misschien iets te dun blijft? Ik wrijf altijd de vorm in met Sprie ( = Crisco) en dan met bloem bestuiven: is nog nooit blijven plakken.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ik spray alleen met de spuitbus invetter van Baukje. Geen bloem ofzo........bij mij plakt het nooit! :S

Groetjes Tien

4

Ik gebruik ook alleen maar de spray van Baukje.....
Ik heb erook nooit last van :nooo

Groetjes Marlies.

5

Misschien de combi van spray met bloem niet een ok combi...?

cake a day, takes the sorrow away!!!!

6

Ik zou idd de bakspray zonder de bloem proberen. Ik heb die vorm van PME ook en de biscuit komt er perfect uit.

7

Ik gebruik ook nooit bloem en nergens last van.
Toch eens zonder bloem proberen?

8

Wauw ik maak het me moeilijker dan het moet!!!!Ik doe dit zo lang zo lang als ik denken kan, maar als ik hoor dat jullie alleen bakspray gebruiken en geen bloem....dat ga ik zeker ook proberen want met die bloem is dat ook nog eens een heel geknoei dat er bij komt kijken...BEDANKT ALLEMAAL!!!

9

ik had vroeger donkere springvormen met tefal anti-kleef laag. Bij het bakken van biscuit moest ik steeds invetten en inbloemen. Nu heb ik alu vormen van MagicLine (als je deze ooit ergens tegenkomt...... KOPEN !!!!!) en ik gebruik enkel de bakspray van de aveve (dipro of zo iets), de biscuit valt er gewoon uit zonder moeite.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

10

bekleden met bakpapier :)

11

Ik heb mijn bakvorm nu alleen met bakspray ingevet in idd de taart viel er zo uit....BEDANKT!!!!!

12

Wauw het 2de taartje viel er net zo makkelijk uit dus de 1ste was geen toeval......JOEPIE!!!!

13

nieuw bakblik eerst even in de oven "droog" bakken??