Onderwerp: Marshmallow Fluff 7-Minute Frosting
Heeft iemand hier weleens van gehoord ? En wat is tartar ???
Hier is waar ik het vond, ik ben nl. gek op marshmallows !
Danielle Slingerland
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marshmallow Fluff 7-Minute Frosting
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand hier weleens van gehoord ? En wat is tartar ???
Hier is waar ik het vond, ik ben nl. gek op marshmallows !
de link doet het niet bij mij. (cream of) tartar is een soort rijsmiddel.
doet het ook niet bij mij
sorry meiden, die link is en een pagina daar. Het is van deze site, die marshmallow fluf in een potje verkopen :
http://www.marshmallowfluff.com/ en dan bij de recepten ....
Ik vraag me af of je het met gewone marshmallows kan maken want dat is toch een andere substantie ....
ik heb vandaag de marshmallow fluff bij de jumbo gekocht, stond tussen de
chocopasta
heb het voor dit recept gekocht
wat klinken/zien die er lekker uit zeg ! Laat je even weten hoe de whoopie pies waren ?
wat klinken/zien die er lekker uit zeg ! Laat je even weten hoe de whoopie pies waren ?
staat een foto bij cupcakes koekjes show.
En ze zijn heerlijk, heb er wel maar een geproefd, moet wel op mijn gewicht letten ben pas 15 kilo lichter
oh ik ga even kijken, enneh gefeliciteerd ! Ik krijg er niet eens 5 kilo af Moet binnenkort wel beginnen want ik pas m'n kleren niet meer
bedankt voor de link, heb ook een potje in de kast staan, om er ooit iets mee te doen
bedankt voor de link, heb ook een potje in de kast staan, om er ooit iets mee te doen
Niet te lang bewaren, houdbaarheid datum is niet lang te minste bij mij potje
volgens mij is dat al lekker als je het zo op cupcakes smeert ... toch ?
volgens mij is dat al lekker als je het zo op cupcakes smeert ... toch ?
Heb dat nog niet geprobeerd .
Niet te lang bewaren, houdbaarheid datum is niet lang te minste bij mij potje
Nee gek he, het wordt vanzelf steeds minder en als je het dan wilt gebruiken is ineens het potje al leeg.....
Mirjam
birgitta schreef:Niet te lang bewaren, houdbaarheid datum is niet lang te minste bij mij potje
Nee gek he, het wordt vanzelf steeds minder en als je het dan wilt gebruiken is ineens het potje al leeg.....
Mirjam
hmmm dan zal het ook wel smaken op een boterham LOL Of gewoon van een lepel likken ook lekker
Het is wel mierzoet spul (ik kocht het bij de Vomar, stond in het schap met buitenlandse producten). Zal eens kijken of mijn potje al over datum is. Recept klinkt idd lekker .
Het is wel mierzoet spul (ik kocht het bij de Vomar, stond in het schap met buitenlandse producten). Zal eens kijken of mijn potje al over datum is. Recept klinkt idd lekker .
Vind het zelf ook heel erg zoet, maar iedereen die ze heeft geproefd vond ze lekker, behalve ik, lust zo wie zo geen taarten en andere zoetigheden.
Wel goed voor de slanke lijn
toen het spul gewoon nog overal te koop was (zo'n 12 jaar geleden denk ik) deed ik het altijd heel dik op een beschuitje.. mjammie!
je kan er trouwens ook goed mee karpervissen, die beesten zijn dol op marshmallowfluff door het voer heen
ha ha Hoe bedenk je zoiets?
Ok, ok het is een oude topic, maar wilde ff zeggen dat ik dit vroeger al als kind op brood at. mmmmmmm
Ik at het ook altijd op mijn muffin, toen kon ik nog geen cupcakes
Bij super de boer staat het standaard bij het broodbeleg!!!
Zou je dit ook kunnen gebruiken om je taart af te smeren? ipv botercreme dan?
En moet je deze dan ook een beetje laten 'harden' in de koelkast??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marshmallow Fluff 7-Minute Frosting