Hoi hoi,
Qua smaken moet je gewoon doen waar je zelf achterstaat. Iedereen denkt er nl toch weer anders over. Persoonlijk zou ik voor de marsepein gaan. Maar soms zijn er mensen met een notenallergie en dan is marsepein taboe.
Het bekleden van vormen is een handigheidje die je in de loop der tijd wel leert. Belangrijk is wel dat je met vierkante vormen eerst de hoeken gladstrijkt en dan de gladde vlakken.
Ik zou met het kleuren gewoon de roze kleur nemen en niet mengen. Ik heb zelf de pink van wilton (pasta) en hoe meer je toevoegt hoe knallender hij wordt. . (Rood met wit wordt een vaag kleurtje roze).
Ik weet niet precies wat je met zo een plamuurding bedoelt maar als je de smoother bedoeld dan zou ik het je zeker aanraden bij het maken van vierkante taarten.
botercreme met cacao is goed te doen, wat nog lekkerder is is te mengen met nutella en wat cacao. of gesmoten chocolade. chocola en marsepein (amandelsmaak) is ook een smaakcombinatie die zeker heel veel gebruikt wordt.
De manier van bekleden die in jouw boek staat is engels en best te doen. De meesten van hier gebruiken gewoon een laagje van of marsepein of fondant. Engelsen houden van zoet en machtig, hun taarten bestaan ook nog meestal uit een cakebasis in plaats van een biscuitbasis.
Succes en wel showen als ie af is he?
greetsz KiT
er is altijd wel een reden voor taart